امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11097 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در حرکتی ابتکاری و نمادین و با اجرای برنامه ای مشارکتی؛

کارکنان شهرداری منطقه 22 به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند

خبرایران : کارکنان شهرداری منطقه 22 با برگزاری مراسمی ابتکاری و نمادین به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند. این مراسم با مشارکت اداره پسماند حوزه امور شهری و محیط زیست، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 4 و اداره آموزشهای شهروندی منطقه 22 برگزار شد.
کارکنان شهرداری منطقه 22 به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوستند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، با اطلاع رسانی های انجام شده از 10 روز قبل و توزیع کیسه های پسماند میان کارکنان شهرداری منطقه شامل حوزه ها، نواحی و ادارات، مقرر شد تمامی کارکنان علاقه مند به شرکت در طرح تفکیک پسماند در تاریخ 7 مرداد ماه، پسماندهایی که از منزل و محل کارشان جمع آوری کرده اند، بصورت تفکیک شده و مجزا به شهرداری منطقه تحویل دهند.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 که در مراسم اختتامیه این برنامه حاضر شده بود، در توضیح این برنامه و اهداف آن گفت:« بحث پسماند و ترویج فرهنگ تفکیک آن از مبدا یکی از مهمترین موضوعاتی است که شهرداری تهران در سالهای اخیر دنبال می کند و شهرداری منطقه 22 نیز همپای دیگر مناطق تهران در این زمینه گامهای جدی برداشته است. با اجرای این برنامه در شهرداری منطقه، به خودمان یادآوری کردیم که لازم است برای اشاعه و فرهنگسازی بحث تفکیک پسماند از مبدا از خودمان شروع کنیم و بعنوان متولیان امر، به اهمیت و لزوم اجرای این طرح باور داشته باشیم تا بتوانیم در راستای انتقال و تعمیم آن میان شهروندان بهتر عمل کنیم. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود افزود: « طی مدت زمان اجرای این طرح میان کارکنان شهرداری منطقه 22، استقبال خوبی از آن بعمل آمد و این موضوع نشان می دهد کارکنان شهرداری با توجه به تاکیدات دکتر قالیباف شهردار تهران، در این بحث وارد شده و با جدیت نیز برای فراگیر کردن آن میان شهروندان فعالیت خواهند کرد و این نقطه آغاز و امیدواری است برای منطقه 22 تا تمامی شهروندان و ساکنانش هم موضوع تفکیک از مبدا پسماند را جدی بگیرند. تمام سعی مان را به کار می گیریم تا بموقع برای جمع آوری پسماندهای شهروندان در محله ها حضور داشته باشیم زیرا که پسماند، می تواند سرمایه شهر و جامعه ما بوده و حتی به نوعی در بحث ایجاد شغل و کار آفرینی هم می تواند تاثیرگذار باشد. »

در این برنامه انبوهی از پسماندهایی که کارکنان شهرداری منطقه بصورت تفکیک شده برای تحویل با خود آورده بودند، جمع آوری شد و شرکت کنندگان در طرح، کارت قرعه کشی دریافت کردند تا برنده جوایز تعیین شده برای این برنامه خلاقانه و ابتکاری باشند. حضور و اجرای نمایش توسط "مردان سفید" نیز در این برنامه جذابیتی دیگر به این اقدام جالب شهرداری منطقه 22 بخشید

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب