امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 111 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک مرکزی اعلام کرد ؛

محتوای مصوبه دولت به هیچ وجه به منزله پیمان سپاری ارزی نیست

خبر ایران: بانک مرکزی اعلام کرد: الزام مورد اشاره در مصوبه پیمان‌سپاری ارزی، شامل حال تمامی صادر کنندگان در کشور نبوده و صرفاً مربوط به صادرکنندگانی است که تمایل به برخورداری از جوایز صادراتی مورد اشاره در مصوبه دولت را دارند.
محتوای مصوبه دولت به هیچ وجه به منزله پیمان سپاری ارزی نیست

به گزارش خبرایران، به نقل از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این بانک با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها راجع به مصوبه اخیر دولت مبنی بر تکمیل اطلاعات بخش صادرات در سامانه ارزی، اعلام کرد: محتوای مصوبه دولت به منظور امکان پایش، ایجاد تعادل و ثبات در چرخه ارزی و تجارت خارجی کشور و فراهم آوردن بستر فعالیت امن و رو به پیشرفت بخش‌های تولید، صنعت و بازرگانی بوده و به هیچ وجه به منزله پیمان سپاری ارزی نیست.

با تصویب دولت، صادرکنندگان از این پس برای دریافت جایزه صادراتی باید اطلاعات ارزی مربوط به صادرات را در سامانه ارزی بانک مرکزی وارد کنند.

الزام مورد اشاره در مصوبه پیش، شامل حال تمامی صادر کنندگان در کشور نبوده و صرفاً مربوط به صادرکنندگانی است که تمایل به برخورداری از جوایز صادراتی مورد اشاره در مصوبه دولت را دارند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب