امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11100 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور انتقال تجربیات مدیران شهری پایتخت و شهرهای کشور؛

سومین اجلاس راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران در تهران افتتاح شد

خبرایران: سومین اجلاس راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران با حضور شهردار تهران، معاون اجتماعی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری پایتخت و سایر کلانشهرها و شهرهای کشور در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.
سومین اجلاس راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه این  اجلاس با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداران، معاونان اجتماعی مناطق و مدیران شهری، مدیران اجتماعی شهرداری های استان های مختلف کشور در محل تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

طی این مراسم شهردار تهران در خصوص حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی به سخنرانی پرداخت. در ادامه حجت الاسلام خاموشی در خصوص رویکردهای  دینی شهرداری تهران،  مرتضی طلایی درباره اهمیت و اهداف و نقش این اجلاس و تبادل اطلاعات و تجربیات شهرها با یکدیگر نکاتی را بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز در خصوص توسعه و تعالی فرهنگی اجتماعی شهر تهران با رویکرد فرهنگ جهادی به سخنرانی پرداخت و تجربیات ده ساله شهرداری تهران در این حوزه را در اختیار مدیران شهری سایر کلانشهرها و شهرها قرار داد.

همچنین علی اصغر محکی به  بیان تجارب در خصوص مطالعات و ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه های شهری و فرزاد هوشیار به بیان تجربیات در خصوص آسیب های اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی می پردازند.

بازدید از نمایشگاه مدیریت محله و اراضی عباس آباد از دیگر برنامه های این اجلاس دو روزه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب