امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11115 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با شروع فازدوم اجرایی صورت گرفت؛

پیشرفت 50درصدی خط سفید در منطقه 17

خبرایران: شهردار منطقه 17 از پیشرفت 50 درصدی فازدوم عملیات اجرایی پروژه خط سفید در بیست معبراولویت دار و کلیدی دارالشهدای تهران خبر داد.
پیشرفت 50درصدی خط سفید در منطقه 17

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 17، بهروز محمدزاده با اشاره پراکندگی این معابر در سطح سه ناحیه گفت: در مرحله مطالعاتی این طرح برخی مشکلات موجود در سطح معابر پر تردد شناسایی و احصا شده که در مرحله اجرایی این طرح با انجام فعالیت های فنی و مهندسی رفع شده است.

شهردار منطقه 17 پیشرفت 50درصدی پروژه را حاصل هماهنگی اجرایی در سطح نواحی سه گانه دانست و افزود: در این مرحله یازده معبر کلیدی در سطح ناحیه یک، شش معبر در ناحیه دو و سه معبر در ناحیه سه شناسایی شده که در آنها عملیات خط کشی طولی و عرضی، اصلاح هندسی، نصب تابلو هدایت مسیر و ترافیکی ، مناسب سازی پیاده رو و اصلاح هندسی صورت گرفته است.

خیابانهای دهقانزاده، یوسفی،ولی عابدی، امامی محرم،خوشقدم و آزادی مهمترین معابری هستند که در این مرحله، به اهداف عملیاتی کمپین آسمان آبی و زمین پاک نزدیک شده اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب