امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11118 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا رحیمی اعلام کرد؛

دادستانی پرداخت بدهی باشگاه راه آهن را بر عهده گرفت/ باشگاهی می تواند به موفقیت برسد که خودش ورزشکار تولید کند

خبرایران: علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه آهن کریستال گفت: پس از واگذاری باشگاه راه آهن به بخش خصوصی، دادستانی متعهد شد که بدهی های این باشگاه را بپردازد.
دادستانی پرداخت بدهی باشگاه راه آهن را بر عهده گرفت/ باشگاهی می تواند به موفقیت برسد که خودش ورزشکار تولید کند

به گزارش خبرنگار خبرایران،  علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه آهن کریستال  شامگاه سه شنبه در نشست خبری باشگاه راه آهن اظهار داشت :می خواهیم باشگاه راه آهن را به الگویی برای باشگاه داری در تاریخ ورزش ایران تبدیل کنیم. پایه و اساس ورزش در دنیا باشگاه ها هستند و غیر ممکن است که یک ورزشکار کارش را از جایی غیر از باشگاه ها آغاز کرده باشد.

وی افزود: امیدوارم مالکان جدید باشگاه راه آهن از تصمیم خود دلسرد نشوند زیرا شکست آنها باعث می شود هیچکس از بخش خصوصی وارد عرصه باشگاه داری نشود و مالک جدید باشگاه پس از در اختیار گرفتن راه آهن کریستال، از من خواست تا طرحی برای اداره باشگاه به مدت پنج یا ده سال تدوین کنم.

رحیمی درباره برنامه های این باشگاه برای سرمایه گذاری در رده های پایه گفت : باشگاهی می تواند به موفقیت برسد که خودش ورزشکار تولید کند. اگر چند سال در باشگاه راه آهن بمانیم و هر سال دو تا سه بازیکن جدید از تیم های پایه خود به تیم بزرگسالان وارد نکنیم عملکرد موفقیت آمیزی نداشته ایم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن کریستال درباره قرار داشتن نام این باشگاه در فهرست باشگاه های بدهکار لیگ برتری گفت :پس از واگذاری راه آهن به بخش خصوصی، دادستانی متعهد شد که بدهی های قبلی باشگاه را بپردازد. در حال مشخص کردن میزان بدهی های باشگاه و معرفی طلبکاران به دادستانی هستیم تا این کار انجام شود.فردا نیز با بازیکنان فعلی خود تسویه حساب خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدم، این باشگاه 60 تا 70 کارمند داشت اما زمانی که چارت اداری باشگاه های بزرگ را بررسی کردیم متوجه شدیم بایرن مونیخ با این سطح فعالیت کمتر از 15 کارمند دارد. فدراسیون هندبال نیز در زمان ریاست من با 11 تیم لیگ برتری 35 کارمند داشت اما در هندبال آلمان که بیش از 100 هزار تیم در رده های مختلف دارد اما فدراسیون این کشور 11 کارمند کار می کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب