امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11148 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک رئیس بهزیستی کشور به قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان

خبرایران: رئیس سازمان بهزیستی کشور به واسطه پشتکار، توکل و اراده آهنین جونان معلول ایران زمین، رکوردشکنی سیامند رحمان در وزنه ۲۹۵ کیلوگرم و کسب مدال طلا به عنوان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان و همچنین کسب مدال نقره احمد امین زاده در وزنه ۲۲۸ کیلوگرم را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس بهزیستی کشور به قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «سیامند رحمان» و «احمد امین‌زاده» دو نماینده کشور در دسته فوق سنگین در رقابت‌های دسته 107+ کیلوگرم با کسب نشان طلا و نقره، به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.

در این راستا «انوشیروان محسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور به واسطه پشتکار، توکل و اراده آهنین جوانان معلول ایران زمین، رکوردشکنی «سیامند رحمان» در وزنه 295 کیلوگرم و کسب مدال طلا به عنوان قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان و همچنین کسب مدال نقره «احمد امین‌زاده»  در رکورد 228 کیلوگرم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ستارگان درخشان معلول دگر بار، برگ زرینی در تاریخ ورزش به جای گذاشتند و با کسب مدال‌های ارزشمند، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را برافراشتند. این عزیزان قهرمان با رشادت و غیرت خویش توانایی‌هایشان را نمایان کرده‌اند تا همگان باور کنند هیچ عاملی نمی‌تواند مانع کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگانی باشد و می‌توان با انگیزه و امید قله‌های افتخار را فتح کرد. اینجانب از طرف خانواده بزرگ بهزیستی، این موفقیت چشمگیر را به شما ورزشکاران خستگی‌ناپذیر تبریک می‌گویم و موفقیت و بهروزی را در همه عرصه‌های زندگی از خدواند متعال مسئلت دارم.

 دکتر انوشیروان محسنی بندپی / معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب