امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11155 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای اولین بار در میان مناطق 22 گانه صورت گرفت؛

معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در منطقه 22

خبرایران: طی چهاردهمین جلسه کمیسیون طراحی شهری که در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه 22 برگزار شده بود، طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی مکانی (GIS) معرفی و ارائه شد.
معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این طرح برای اولین بار در میان مناطق 22 گانه از سوی منطقه ارائه شده و هدف از تدارک و اجرای آن، تامین کنترل توسعه بصری مطلوب منطقه و استفاده از فناوری اطلاعات برای شناسایی نماهای شاخص منطقه است.

در این جلسه که افزون بر معاون شهرسازی و معماری و دیگر همکارانش در این حوزه، صادق زاده مدیر کل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، روسای دفاتر خدمات الکترونیک، روسای شهرسازی نواحی 4 گانه و نماینده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران حضور داشتند، هادیخانلو معاون شهرسازی و معماری منطقه ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات منطقه 22 و معرفی پروژه های شاخص جاری در محدوده شمال غرب پایتخت همچنین فعالیتهای کمیسیون طراحی شهری و ... پرداخت و ضرورت و اهمیت موضوع نما و آموزش در این زمینه را یادآور شد.

گلی پور دبیر کمیسیون طراحی شهری نیز در ادامه این جلسه به معرفی و ارائه طرح عملیاتی جانمایی و شناسایی نماهای شاخص منطقه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) پرداخت.

صادق زاده مدیرکل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به طرح تفصیلی منطقه 22 بعنوان کاری ارزشمند و درخور توجه گفت: « ما از منطقه 22 این انتظار را داشته و داریم که در بحث کمیته و موضوع نما همچنان پیشرو و پیشگام دیگر مناطق تهران باشد.»

در ادامه این جلسه  مدیرکل اداره کل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به تشریح نقاط قوت طرح حاضر اشاره کرد و

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب