امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1116 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ؛

خرید و فروش سهام عدالت به‌زودی آزاد می‌شود

خبرایران : رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از نهایی شدن خرید و فروش سهام عدالت در بازار سرمایه به زودی خبر داد و گفت: این موضوع در لایحه بودجه سال آینده کل کشور لحالظ شده است و باید طراحی آن دقیق باشد.
خرید و فروش سهام عدالت به‌زودی آزاد می‌شود

به گزاری خبرایران ، علی صالح‌آبادی در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت: باید مردم بتوانند سهام عدالت خود را در شرایط مناسبی بفروشند و اجازه نمی دهیم ارزش ذاتی آن کاهش یابد و سازکار آزادسازی سهام عدالت طوری خواهد بود که خرید و فروش این سهام در فضای رقابتی و بر محور ارزش ذاتی آن سامرااندهی شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد : شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت قرار دارد، از بنگاه های خوب اقتصادی محسوب می شود و یکی از پیشنهادها تشکیل صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت است و در فرآیند آزادسازی معاملات سهام عدالت ، مدیریت شرکت‌های استانی سهام عدالت نباید دچار چالش شود و ضمن تلاش برای حفظ ارزش سهام عدالت ، به زودی سازوکار خرید و فروش آن نهایی می شود.

رئیس سازمان بورس به دیگر سهامداران و تازه وارده ها نیز توصیه کرد: سبد بهینه ‌سهام را انتخاب یا از خدمات صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

سبد بهینه سهام شامل سهام چندین شرکت است که به طور میانگین ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب