امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11192 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر انجمنی خبرداد؛

احداث 4 استخرو سونا در محلات منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از بهره برداری از 4 استخر و سونا در منطقه در آینده نزدیک خبر داد.
احداث 4 استخرو سونا در محلات منطقه 15

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: عملیات احداث این مجموعه های آبی در محله های افسریه جنوبی، کیانشهر، قیامدشت و خاور شهر منطقه در حال اجراست که به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: استخر محله کیانشهر در زمینی به مساحت  2500  متر مربع  و با 1550 مترمربع  اعیانی با 85 در صد پیشرفت فیزیکی در مرحله اجرای پوشش نهایی سقف کاذب ، نصب تجهیزات موتورخانه ، عایق بندی دیواره و کف استخر قرار دارد .

به گفته وی استخر محله افسریه جنوبی نیز در زمینی به مساحت 2850 متر مربع و 1543متر مربع اعیانی در خیابان  20 متری افسریه با کاربری ورزشی و تفریحی در حال ساخت است که با 67 در صد پیشرفت فیزیکی، عملیات دیوار چینی ساختمانهای اداری و آرماتوربندی کانال آن در حال اجراست.

دکتر انجمنی یادآور شد: استخر و سونای قیامدشت و خاور شهر نیز در محدوده حریم منطقه در حال ساخت است  که به ترتیب با 90 و 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی عملیات احداث قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مجموعه های آبی یاد شده با امکاناتی شامل استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار ، سالن بدنسازی، سرویس بهداشتی، بوفه و سایر فضاهای جانبی احداث می شوند.

شایان ذکر است، این پروژه ها به همراه تعداد دیگری از پروژه های عمرانی،اجتماعی، امورشهری و ترافیکی در حال احداث است که طی ماههای آتی به بهره برداری می رسد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب