امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11194 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت نام علاقمندان به شرکت در جشنواره قرآنی یاسین تا 15 مرداد ماه

خبرایران: مدیر اداره طرح های قرانی منطقه 10 از ثبت نامه علاقمندان برای شرکت در جشنواره سوره مبارکه یاسین تا 15 مرداد خبر داد.
ثبت نام علاقمندان به شرکت در جشنواره قرآنی یاسین تا 15 مرداد ماه

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 10، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کارگر، مدیر اداره امور مساجد و طرح‌های قرآنی شهرداری منطقه 10 تهران با اشاره به اهمیت آشناسازی شهروندان با سوره یاسین به عنوان قلب قرآن و ایجاد انگیزه و ترغیب و تشویق شهروندان برای آگاهی از آموزه ها و مضامین کتاب وحی گفت: جشنواره سوره مبارکه یاسین با هدف آشناسازی اقشار محتلف شهروندان با مضامین این سوره نورانی در رشته های روخوانی، روانخوانی و حفظ اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده زمینه مناسب برای حضور حداکثری اقشار شهروندان در این دوره از مسابقات قرآنی با همکاری فرهنگ سرای قرآن فراهم شده و علاقمندان می توانند در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

به گفته وی ثبت نام برای شرکت در این جشنواره ویژه گروه های سنی نوآموزان، مقاطع ابتدایی، متوسطه و بالای 18 سال در خانه های قران و عترت سرای محلات، از 19 تیر آغاز شده و تا 15 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر درباره برگزاری این جشنواره گفت: مرحله اول این دوره از مسابقات با حضور کارشناسان قرآنی در سرای محلات برگزار خواهد شد و اساتید و داوران قرآنی در مرحله نهایی و مراسم اختتامیه برگزیدگان را معرفی و جوایز ارزنده ای به آنان اهدا خواهند کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب