امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11196 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آویرا درصد بالایی از سهم بازار را به خود اختصاص داد

خبرایران: بر اساس بررسی‌های یک مؤسسه معتبر تحقیقاتی بین‌المللی، محصولات آویرا درصد بالایی از سهم بازار جهان و نیز ایران را به خود اختصاص داده‌اند.
آویرا درصد بالایی از سهم بازار را به خود اختصاص داد

براساس گزارش شرکت ارتباط امن، بنابر اعلام opswat، مؤسسه تحقیقاتی و معتبری که هرچندماه گزارشی از سهم بازار آنتی‌ویروس ارائه می‌دهد، این سهم در میان سایر برندها به آنتی‌ویروس آویرا اختصاص دارد که در سال‌های 2014 و 2015 نیز عنوان برترین آنتی ویروس دنیا را از آن خود کرد.

ایران نیز از این سهم بازار مستثنی نبوده و در حال حاضر آنتی ویروس آویرا در کشورمان درصد بالایی از سهم فروش را به خود اختصاص داده‌است.

به‌گفته هدا سماواتی، مدیر امور نمایندگان و فروش آویرا در ایران، محبوبیت برند آویرا علاوه بر بحث فنی، به‌دلیل قیمت‌های رقابتی و مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر برندها و نیز پشتیبانی قوی و مشتری‌مداری این برند است و همچنین آویرا تنها آنتی ویروسی است که با وجود تحریم‌ها همیشه نام پرآوازه ایران را به‌رسمیت می‌شناخته‌است.

سماواتی می‌گوید که بدیهی است مشتریان از محصولات این برند استقبال می‌کنند و ما چشم‌انداز روشن و موفقی برای آن متصوریم.

آویرا مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی را شامل می‌شود که توسط شرکت نرم‌افزاری Avira GmbH در کشور آلمان ارائه می‌شود. این شرکت بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد و نسخه رایگان ضدویروس آویرا در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و 2014 جزو ۱۰۰ محصول برتر رایانه‌ای جهان معرفی شد.

شرکت ارتباط امن، به‌عنوان نماینده انحصاری برند آویرا در ایران، که با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پررنگ‌تر کرده و به‌عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکارهای فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است، همواره توجه فراوانی به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

علاقه‌مندان به کسب نمایندگی و یا خرید این محصول می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل این شرکت به نشانیChannel@ertebateamn.com  در ارتباط باشند و یا با شماره‌های 88747379 021  - 88532932 021 تماس بگیرند.

 

درباره ارتباط امن

ارتباط امن در سال 1392، با بهرگیری از بیش از 20 سال تجربه مدیران مجموعه در داخل و خارج از کشور، دسترسی سریع و آسان به آخرین تکنولوژی های نوین و پشتوانه مالی مناسب فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

ارتباط امن با به‌کارگیری استانداردهای جهانی و توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات از طریق نمایندگان خود فعالیت و حضور خود را در بازار ایران پرنگتر کرده و به عنوان مجموعه متمرکز بر ارائه و توزیع راهکار های فناوری اطلاعات و امنیت شناخته شده است. ارتباط امن توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است.

ارتباط امن در این حوزه ها فعالیت می کند:  راهکار های فناوری اطلاعات ، رایانش ابری و محیط های مجازی / مشاوره به شرکت های ارائه دهنده راهکارهای امنیتی در راستای انتخاب محصول و راهکار مناسب / آموزش دوره های مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات / برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی مرتبط با امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک

اطلاعات بیشتر در www.ertebateamn.com

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب