امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11201 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل هلدینگ دنیلی اعلام کرد؛

فعالیت باشگاه دنیلی درسنین پایه ومناطق محروم است/هدف ما از حضوردرفوتبال تبلیغ نیست/ می خواهیم بازیکنان بزرگی را پرورش داده و به فوتبال کشورمعرفی کنیم

خبرایران:علی اژدرکش مدیرعامل هلدینگ دنیلی گفت: هدف ما صرفا خدمت به ورزش کشور است و می خواهیم بازیکنان بزرگی را در رده سنی پایه پرورش دهیم و به فوتبال کشور معرفی کنیم.
فعالیت باشگاه دنیلی درسنین پایه ومناطق محروم است/هدف ما از حضوردرفوتبال تبلیغ نیست/ می خواهیم بازیکنان بزرگی را پرورش داده و به فوتبال کشورمعرفی کنیم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «آکادمی فوتبال کیا» بعداز ظهر امروز با «دکترعلی اژدرکش»مدیرعامل برند دنیلی ایران،«خانم مهندس ندافراهانیان»، «مهندس امیرحسین دانایی» واصحاب رسانه برگزار ودراین نشست خبری«دکتر علی اژدرکش» مدیر عامل برند دنیلی ایران درخصوص نروژ کاپ و باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی  اظهارداشت: تیم فوتبال آکادمی کیا با حمایت برند دنیلی در مسابقات نروژکاپ در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۱ سال شرکت کرد و توانست در رده سنی زیر ۱۳ سال به‌عنوان نایب قهرمانی و در رده سنی زیر ۱۱ سال به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مدیر عامل برند دنیلی ایران تصریح کرد: هلدینگ دنیلی به‌عنوان اسپانسر تیم آکادمی کیا در این مسابقات نروژ کاپ حضور داشت  توانست درعین شایستگی دراین مسابقات شرکت کند.  

وی خاطرنشان کرد: دنیلی برند کیف و کفش ایتالیایی که در سال ۲۰۱۰ فعالیّت‌ خود را در ایران آغاز کرده است. ما باشگاهی با نام دنیلی در شهر آذربایجان شرقی را سال گذشته به‌صورت رسمی ثبت کردیم. این باشگاه در ۱۴تا ۱۳ رشته در آذربایجان شرقی فعالیّت می‌کند.

دکتر اژدرکش عنوان داشت: شروین اسبقیان مدیرکل ورزش جوانان آذربایجان شرقی در صحبت‌هایی که با من انجام می‌دهد، ابراز امیدواری می‌کند که این تیم بتواند طی ۳-۲ سال آینده به‌عنوان دوست، همسایه و رقیب تراکتورسازی به فعالیت خود در رشد ورزش استان ادامه دهد و فعالیت باشگاه دنیلی در سنین پایه و مناطق محروم است، حتی افرادی که از حداقل امکانات برای انجام فعالیت‌های ورزش برخوردار نبودند در تیم‌های ما حضور پیدا می‌کنند.

وی درخصوص همکاری باآکادمی کیا نیز تاکید کرد: یک روز مصاحبه مهدوی‌کیا را در رادیو گوش می‌دادم که او درباره فعالیّت تیمش صحبت می‌کرد، پس از آن از مدیرعامل باشگاه خواستم با مهدوی‌کیا تماس بگیرد و با یکدیگر در یک جلسه صحبت کنیم. ما هدف تبلیغ نداشتیم، بلکه دوست داشتیم در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم تا به ورزش کشور کمکی کرده باشیم.

اژدرکش ابرازداشت: ما می‌توانستیم برای تبلیغ با هزینه کم‌تر به‌طور مثال تبلیغات‌مان را در دربی پایتخت انجام دهیم و برای شرکت در مسابقات نروژکاپ ۳ کمپ تمرینی برگزار کردیم و چندین و چند بازی تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم که طی آن یکبار تراکتورسازی را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشتیم. آخرین کمپ تمرینی ما در تهران بود و سپس عازم مسابقات شدیم.

وی گفت: درمسابقات نروژکاپ بیش از هزار و ۶۰۰ تیم با ۵۲ ملیت مختلف حضور داشتند که بازی‌ها با یک نظم و سازماندهی فوق‌العاده در ۸۰ زمین برگزار می‌شد و حدود بیش از ۲۰ هزار فوتبالی در آن شرکت می‌کردند. ما پیشنهاد کردیم در این مسابقات ۲ تیم فوتبال داشته باشیم و با توجه به بالا بودن کیفیّت فنی بازیکنان تیم اول ما، با وجود اینکه آنها در رده سنی زیر ۱۱ سال بودند، در رده سنی بالاتر زیر ۱۳ سال به میدان رفتند که طی آن به مقام قهرمانی زیر ۱۱ سال و نایب قهرمانی زیر ۱۳ سال رسیدیم.

مدیرعامل هلدینگ دنیلی ادامه داد: در این مسابقات نکات زیادی را یاد گرفتیم. ما هدف‌مان این است که بازیکنان بزرگی را در رده سنی پایه پرورش دهیم و به فوتبال کشور معرفی کنیم. عمده هدف ما فعالیت در رده سنی پایه است و بازیکنان را در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال پرورش می‌دهیم.

وی درمورد هدف نهایی خود از فعالیت در ورزش هم یادآورشد: هدف ما صرفا خدمت به ورزش کشور است. خیلی دوست دارم سایر تیم‌ها هم تجربه ما را در فوتبال پشت سر بگذارند. ما با این بازیکنان نه قراردادی داشتیم و نه می‌دانیم همکاری آنها در آکادمی کیا به چه شکلی است. ما باشگاهی هستیم که مثل سایر باشگاه‌ها این طور کار نمی‌کنیم که ۲۰ میلیارد بودجه در نظر بگیریم و ۱۹ میلیارد آن را به رده سنی بزرگسالان و تنها کم‌تر از یک میلیارد را به انجام کارهای پایه‌ای اختصاص دهیم.

اژدرکش اضافه کرد: هدف ما شناسایی استعدادها و پرورش آنها برای آینده کشور است، البته ما می‌خواهیم این تیم‌ها را درآمدزا کنیم نه با این هدف که از درآمد آنها به سود برسیم، بلکه تیم‌های دنیلی بتوانند خودکفا شوند، حتی خیلی دوست داریم مسابقاتی مثل نروژکاپ را در سال‌های آینده در الگوهای کوچک‌تر در ایران برگزار کنیم که حتماً لازم نیست ابعاد بین‌المللی وسیعی داشته باشد.

وی درپایان گفت: یکی از اهداف فرا تجاری برند دنیلی پرورش استعداد های نهفته در میان کودکان ایران زمین است به ویژه در میان گروه هایی که استعداد های بالقوه ای دارند و شرایط بالفعل کردن آن را ندارند.

بنابراین گزارش، برندکیف و کفش ایتالیایی دنیلی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید کفش های مد روز، با کیفیت بالا و راحت می پردازد. در حال حاضر محصولات دنیلی  شامل انواع کفش های مردانه و زنانه کلاسیک و راحت، کیف و اکسسوری (کیف دستی ، کمربند و … ) است.

 

   
   
   
   
   
     
     
     

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب