امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11209 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر امور بین‌الملل بانک شهر تصریح کرد؛

سرعت بالای خدمات‌دهی سیستم ارزی بانک شهر

خبرایران : عصمت خاکباز مدیر امور بین‌الملل بانک شهر با اشاره به سرعت بالای خدمات‌دهی سیستم ارزی در این بانک، از افتتاح چند شعبه ارزی با سوئیفت مستقل در تهران و بعضی شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.
سرعت بالای خدمات‌دهی سیستم ارزی بانک شهر

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، عصمت خاکباز با بیان این ‌که سیستم سوئیفت یک خط ارتباطی میان موسسات مالی است و بانک‌ها و سایر موسسات مالی اعضای آن را تشکیل می‌دهند، گفت: پیام‌ها در سیستم سوئیفت کاملا دسته‌بندی شده است و بانک‌ها برای انجام امور مختلف ارزی از آن استفاده می‌کنند.

این مدیر بانک شهر در ارتباط با ویژگی‌های سیستم سوئیفت افزود: امنیت، سرعت بالا و همچنین هزینه پایین از ویژگی‌های این سیستم است و امکان تقلب بسیار کم شده و هیچ پیامی در این سیستم ناپدید نمی‌شود.

خاکباز، با بیان این‌که بیشتر بانک‌های دنیا با سوئیفت کار می‌کنند، لذا برای هرگونه مراسلاتی، شبکه سوئیفت مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: از اوایل سال91، سیستم سوئیفت در بانک شهر فعال شده و هم‌اکنون علاوه بر کارهای مشتریان خود بانک، امور برخی بانک‌های دیگر که سوئیفت آنها قطع است نیز از طریق این بانک انجام می‌شود.

مدیر امور بین‌الملل بانک شهر تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ارتباط با بانک‌های خارجی در حال ایجاد است و در صدد هستیم این ارتباط با بانک‌های بیشتری در دنیا برقرار شود.

وی همچنین با اشاره به روند فعالیت‌های ارزی بانک شهر گفت: از سه مرحله مجوز ارزی، مرحله یک و دو آن دریافت شده و هم‌اکنون امکان ارائه 95درصد از خدمات ارزی به مشتریان وجود دارد و همچنین چندین شعبه ارزی با سوئیفت مستقل نیز به زودی در تهران و چند شهرستان دیگر افتتاح می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب