امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1124 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام کاندیداهای بهترین برنامه‌های گفت‌وگو محور جشنواره جام‌جم

خبرایران : کاندیداهای دریافت جایزه بهترین برنامه گفت‌وگو محور با موضوعات فرهنگی هنری و ورزشی در سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما اعلام شد.
اعلام کاندیداهای بهترین برنامه‌های گفت‌وگو محور جشنواره جام‌جم

به گزارش خبرایران، از سوی داوران بخش برنامه‌های گفت و گو محور ترکیبی سه کاندیدا برای دریافت جایزه بهترین برنامه‌های فرهنگی هنری و سه کاندیدا برای برنامه‌های ورزشی و نیز برای هر کدام 3 کاندیدا در رشته انتخاب بهترین مجری معرفی شده است.

بر اساس اعلام رأی داوران برنامه‌های هفت، مجله تئاتر و دستان کاندیدای دریافت جایزه بهترین برنامه گفت و گو محور ترکیبی با موضوع فرهنگی هنری شده‌اند.

همچنین در این بخش فائزه نعمتی، سیدعباس سجادی و منوچهر اکبرلو کاندیدای دریافت جایزه بهترین مجری برنامه‌های فرهنگی هنری شده اند.

در بخش برنامه های گفت و گو محور ترکیبی با موضوع ورزشی هم برنامه های میدان، نود و ورزش از نگاه دو کاندیدای دریافت جایزه بهترین برنامه شده‌اند.

در میان برنامه های ورزشی عادل فردوسی پور، پیمان یوسفی و سید مصطفی حسینی به عنوان کاندیدای دریافت جایزه بهترین مجری ورزشی معرفی شده اند.

گفتنی است برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی را مجید شعبانپور، علی بخشی زاده، جواد آتش افروز، محمود اشتری، محمد صالح علاء، عباس سلیمی نمین و دکتر صابرآملی داوری می‌کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب