امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11245 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای کمپین آسمان آبی،زمین پاک رخ داد؛

آموزش چهره به چهره بیش از دو هزار خانوار منطقه 17

خبرایران: بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 از بهره مندی بیش از دو هزارنفر از خانوارهای ساکن در این منطقه از دوره های اموزشی ویژه تفکیک پسماند خشک از مبداء در سرای محلات، مساجد و غرف بازیافت از ابتدای تابستان تا کنون خبر داد.
آموزش چهره به چهره بیش از دو هزار خانوار منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، بهروز محمدزاده با اشاره به کسب رتبه مطلوب این منطقه در نظارت دوره ایی خدمات شهری گفت: یکی از ارکان اصلی ثمربخشی و اجام فعالیتهای شهروندی، آموزش و ارتباط مستقیم با شهروندان است که از طریق ارتباط مستقیم با شهروندان متعهد حاصل می شود.

شهردار منطقه 17 شهروندان این منطقه را همراهان اصلی مدیریت شهری نامید و افزود: با همکاری شهروندان میزان بالایی از پسماند خشک این منطقه تفکیک و بازیافت می شود و شهروندان با علاقه و میل فراوان این پسماند را به غرف بازیافت مستقر در سطح منطقه تحویل می دهند.

محمدزاده برگزاری دوره های آموزشی را گامی مثبت دانست و تصریح کرد: آموزشگران بازیافت با مراجعه به شهروندان در مساجد،مدارس، بوستانها و درب منازل و اصناف مختلف، توانستند روشهای تفکیک پسماند از مبداء را به بیش از دو هزار خانوار ساکن در منطقه و در مدت کوتاه حدود چهل روز آموزش دهند که این خود گام بزرگی در راستای تحقق کمپین آسمان آبی، زمین پاک است.

گفتنی ست مجموعه مدیریت شهری منطقه 17 توانست در نظارت دوره ایی خدمات شهری رتبه مطلوب را کسب کند که آموزش شهروندان سهم گسترده ایی در این خصوص داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب