امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11246 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فصل تابستان در منطقه 10 صورت می گیرد ؛

غنی سازی بخشی از اوقات فراغت شهروندان با شروع دوره های آموزش رایگان گل و گیاه

خبرایران: همزمان با فصل تابستان، دوره های آموزش رایگان نگهداری از گل و گیاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تشویق و ترغیب هرچه بیشتر آنان به نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری آغاز شد.
غنی سازی بخشی از اوقات فراغت شهروندان با شروع دوره های آموزش رایگان گل و گیاه

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 10، مهدی شیروانی رییس اداره فضای سبز معاونت امور شهری و محیط زیست ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کلاس های آموزشی طی یک دوره یک و نیم ماهه از سوم مرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 ویژه اقشار مختلف شهروندان برگزار خواهد داشت.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تشویق شهروندان به نگهداری از گل و گیاه و همچنین استفاده از امکانات موجود برای ایجاد فضای سبز در منازل عنوان کرد و افزود: این دوره ها با موضوعاتی از قبیل نگهداری گیاهان آپارتمانی، آشنایی با خواص عسل، سبزی کاری در منزل، ورمی کمپوست، فضای سبز عمودی، آشنایی با آفات و بیماری ها، تراریوم (باغ شیشه ای)، درخت و درختچه، پرورش قارچ و ... به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود.

 شیروانی یادآور شد: برای افزایش هرچه بیشتر سطح آگاهی شهروندان نسبت به نگهداری گیاهان آپارتمانی، علاوه بر توزیع بروشورهای آموزشی بین شهروندان، تورهای گردشگری به مقصد بازار گل محلاتی و بوستانهای سطح شهر تهران برای آشنایی با گونه های مختلف گیاهی برگزار می شود.

رییس اداره فضای سبز منطقه یادآور شد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره ها به مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه در منطقه 10 به نشانی مرکز شماره 1: اتوبان نواب، خیابان محبوب مجاز غربی، بوستان نیلوفر، مرکز شماره 2: خیابان قصرالدشت تقاطع خیابان کمیل، بوستان رضوان، مرکز شماره 3: خیابان قزوین، بعد از دو راهی قپان بوستان تهرانی مراجعه کنند و یا با شماره های 55756200 و 55726327 تماس حاصل نمایند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب