امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11264 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال به 6 امتیاز و صدر نشینی رسید/ ملوان با گلهای جذاب ابراهیمی شکست خورد/مظلومی با گل‌های امید، قلعه‌نویی را سوبله کرد

خبرایران: دیدار تیم‌های استقلال و ملوان انزلی با برتری آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید و این تیم همچنان صدرنشین باقی ماند.
استقلال به 6 امتیاز و صدر نشینی رسید/ ملوان با گلهای جذاب ابراهیمی شکست خورد/مظلومی با گل‌های امید، قلعه‌نویی را سوبله کرد
به گزارش خبرایران، در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران از ملوان انزلی میزبانی کرد که این دیدار با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید. استقلال از همان دقایق نخست، مسابقه را هجومی آغاز کرد و حتی توسط محسن کریمی نیز به گل رسید که این گل توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.

در ادامه استقلال که همچنان در دقایق اولیه مسابقه در عطش گل بود یک بار دیگر روی شوت خسرو حیدری تا مرز باز کردن دروازه ملوان پیش رفت که این بار هم با بدشانسی آبی‌پوشان، توپ حیدری به تیر دروازه ملوان برخورد کرد.

در ادامه ملوان که روی سرعت کم مدافعان استقلال برنامه‌ریزی کرده و چندین نفوذ را پایه‌ریزی کرده بود، در یکی از این فرصت‌ها روی نفوذ حاتمی در پشت محوطه جریمه استقلال، صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه نیز توسط پژمان نوری به تیر دروازه رحمتی برخورد کرد تا دو تیم در تیر دروازه نیز مساوی کنند. این فرصت در دقیقه 23 برای ملوان از دست رفت.

در دقایق میانی نیمه اول در حالی که بازی بیشتر فیزیکی دنبال می‌شد، استقلالی‌ها یک بار دیگر بازی را در اختیار گرفته و این بار روی سانترهای خسرو حیدری چند فرصت گلزنی را ایجاد کردند که در دقیقه 28 روی یکی از همین سانترهای حیدری، امید ابراهیمی با یک ضربه سر زیبا دروازه حسین حسینی را گشود تا سرانجام آبی‌پوشان به اولین گل خود مقابل ملوان دست پیدا کنند.

در ادامه نیمه اول این دیدار این بار استقلال روی نفوذ برهانی و در یک صحنه مشکوک پشت دروازه ملوان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این بار هم امید ابراهیمی این ضربه کاشته را با یک شوت محکم و دیدنی در دقیقه 37 مسابقه تبدیل به دومین گل استقلال کرد.

در نیمه دوم هم استقلال کار را هجومی آغاز کرد و باز هم چند فرصت را روی دروازه ملوان ایجاد کرد که ایت فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان استقلال از دست رفت.

در این دقایق اشتباهات بازیکنان هر دو تیم حرف اول مسابقه را می‌زد و بیشتر توپ‌ها بدون رسیدن به هدف، به بازیکنان حریف می‌رسید و بی‌حاصل از دست می‌رفت.

در این نیمه ملوان روی بازی فیزیکی حاتمی و نفوذهای ماهینی و اوت‌های بلند پورقاز قصد رسیدن به دروازه استقلال را داشت که این فرصت‌ها نیز با دفاع مستحکم استقلال از دست رفته و تا اواسط نیمه دوم این دیدار، بدون اینکه فرصت گلزنی خطرناکی بر روی دروازه‌ها ایجاد شود کار دنبال شد.

در دقایق میانی نیمه دوم استقلالی‌ها که نتیجه لازم را به دست آورده و دومین 3 امتیاز فصل را نیز شکار کرده بود کار را آرام کرده و بیشتر به اداره توپ و میدان پرداخت.

در این دقایق کرار و سپس کریمی به ترکیب آبی پوشان اضافه شدند با این حال در نحوه بازی استقلال تغییری ایجاد نشد و استقلال همچنان بازی کنترلی را در دستور کار قرار داده تا جایی که در دقایقی از این نیمه، بازی خواب‌آلود شده و کسالت‌آور و سرد دنبال شد.

در قیقه 72 و با حرکت کرار، استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که این فرصت توسط ابراهیمی از دست رفت. یک دقیقه بعد نیز آرش برهانی یک فرصت تک به تک گلزنی را بی‌دقتی هرچه تمام از دست داد.

در دقایق پایانی نیز بازی ادون ایجاد فرصت گلزنی ادامه پیدا کرد هرچند که ملوانی‌ها نیم نگاهی به دروازه استقلال داشتند که بعضا این فرصت‌ها نیز از دست می‌رفت.

شاهین حاج‌بابایی، داور این مسابقه به محمدامین حاج‌محمدی، امید ابراهیمی، میثم مجیدی و روزبه چشمی از استقلال و حسین ماهینی، شهاب کرمی و عزت‌الله پورقاز از ملوان کارت زرد نشان داد.

در تقابل بین تیم‌های مظلومی و قلعه‌نویی، سرمربی فصل جاری استقلال موفق شد برای سومین بار تیم‌های قلعه‌نویی را شکست دهد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرائیر مگویان، محمدرضا خرسندنیا،خسرو حیدری (67-یعقوب کریمی)، میثم مجیدی، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، محسن کریمی (59-جاسم کرار)، جابر انصاری، آرش برهانی (84-ریوالدو)

سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب ملوان:

سیدحسین حسینی، عزت‌الله پورقاز، حسین ماهینی، عزیز معبودی (46-محمد نزهتی)، کنعانی‌زادگان، سعید یوسف‌زاده (46-شهاب کرمی)، محمد آبشک (76-جلال رافخایی)، پژمان نوری، مازیار زارع، آرش افشین و فرزاد حاتمی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب