امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11267 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح «ستاره سرمايه‌ای» ديگر در شهر تبريز

خبرایران: باجه تمام وقت الكترونيكي راه دور هوشمند بانک سرمايه تحت عنوان «ستاره سرمايه» در استان آذربايجان شرقي و در شهر تبريز با حضور مدير عامل و جمعي از مديران ارشد ستاد و مسئولين شعب استاني اين بانك افتتاح شد.
افتتاح «ستاره سرمايه‌ای» ديگر در شهر تبريز

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سرمایه ، اولين باجه الكترونيكي «ستاره سرمايه» استان آذربايجان شرقي در شهر تبريز با حضور مدير عامل بانك سرمايه و جمعي از مديران ارشد و مسئولين شعب استاني اين بانك در فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز در تاريخ هفتم مردادماه سال جاري افتتاح شد.

مهندس بيرانوند، مدير عامل بانك سرمايه در حاشيه مراسم افتتاح اين باجه، طي سخناني با خبرنگاران ابراز داشت: سامانه تمام وقت الكترونيكي راه دور هوشمند بانك سرمايه، تحت عنوان «ستاره سرمايه»، مجهز به پيشرفته ترين سيستم هاي بانكداري الكترونيكي دنياست كه دسترسي آسان و شبانه روزي مشتريان و شهروندان ارجمند را به انواع محصولات و خدمات بانكي ميسر مي سازد.

وي در ادامه افزود: با توجه به مزاياي باجه‌ هاي الكترونيكي شبانه ‌روزي براي مردم عزيز ميهن اسلامي و نيز براي بانك، توسعه فعاليت‌ هاي بانك سرمايه از اين كانال خواهد بود. در اين ميان، فرودگاه ‌هاي كشور از جمله مراكز مهم و پرترددي است كه مسافرين محترم در طول شبانه ‌روز در آن ها نياز به خدمات بانكي دارند كه افتتاح اين سامانه در فرودگاه بين المللي شهيد مدني شهر تبريز در همين راستا انجام شد. از سوي ديگر با توجه به اين نكته كه سهامداران اصلي بانك سرمايه را فرهنگيان فرهيخته كشور تشكيل مي دهند، لذا به منظور دسترسي حداكثري ايشان به خدمات بانك سرمايه، افتتاح باجه‌هاي ستاره سرمايه در اقصي نقاط كشور يكي از اولويت هاي كاري اين بانك محسوب مي گردد و طبق برنامه هاي پيش بيني شده، افتتاح و راه اندازي 500 باجه ستاره سرمايه در دستور كار قرار دارد كه همگي متصل به يك سامانه مركزي موسوم به شعبه مجازي با حضور شبانه‌روزي كارشناسان بانكي مي‌باشند.

شايان ذكر است افتتاح «ستاره سرمايه» در شهر تبريز در فاصله كمتر از دو هفته از افتتاح باجه الكترونيكي «ستاره سرمايه» در شهر تهران صورت پذيرفت.   

باجه ‌هاي ستاره سرمايه با بهره گيري از جديدترين دستگاه هاي خوددريافت/خودپرداز تركيبي، وب كيوسك و VTM (دستگاه ارتباط زنده ويديويي با كارشناس بانكي) به صورت شبانه روزي و در تمام ايام هفته، علاوه بر ارائه مشاوره هاي بانكي، مالي و سرمايه گذاري، انواع خدمات متعارف يك شعبه را از طريق سيستم هاي مذكور و از راه دور به مشتريان ارجمند بانك سرمايه ارائه مي نمايد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب