امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11273 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمله به اتوبوس ایرانی در ترکیه/ کمک‌راننده کشته شد/ ۴نفر زخمی‌شدند

خبرایران: پیش از ظهر امروز نظامیان پ.‌ک‌.ک اقدام به مسدود کردن راه‌ مواصلاتی استان آکری واقع در شرق ترکیه کرده که در این درگیری یک سرباز ترک کشته شده و بر اثر تیراندازی به اتوبوس ایرانی یک شهروند ایرانی کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند.
حمله به اتوبوس ایرانی در ترکیه/ کمک‌راننده کشته شد/ ۴نفر زخمی‌شدند
به گزارش خبرایران، امروز در حمله و تیراندازی افراد ناشناس به یک اتوبوس مسافربری ایرانی در خاک ترکیه در جاده «دوغوبایزید» به «وان» یک نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

براساس این گزارش، مقارن ساعت 11:30 به وقت محلی آنکارا نظامیان پ.‌ک‌.ک اقدام به مسدود کردن راه‌ مواصلاتی استان آکری واقع در شرق ترکیه کرده که در این درگیری یک سرباز ترک کشته شده و بر اثر تیراندازی به اتوبوس ایرانی یک شهروند ایرانی (کمک راننده) کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

علیرضا بیکدلی سفیر ایران در ترکیه در این باره عنوان کرد: اتوبوس و مسافران آن به شهر وان منتقل و هموطن مجروح تحت مداواست. در این حمله دو کامیون ترکیه به آتش کشیده شده است. این روزها اتفاقات مشابه در مناطق شزقی و جنوبی ترکیه بطور مکرر گزارش می شود. مراقب باشید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب