امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11298 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به منظور تحقق اهداف شهرداری در خدمت به شهروندان صورت گرفت؛

امضای 100 تفاهم نامه از سوی شهرداری منطقه22 با شرکتهای دانش بنیان

خبرایران : شهرداری منطقه 22 در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوریهای نوین شهری موفق به انعقاد حدود 100 تفاهم نامه با شرکتهای دانش بنیان به منظور بکارگیری هرچه بهتر و بیشتر از دستاوردهای آنها برای تحقق اهداف خود شد.
امضای 100 تفاهم نامه از سوی شهرداری منطقه22 با شرکتهای دانش بنیان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : « در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در رسیدن به بومی سازی فناوری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، شهرداری منطقه با استفاده از تمامی ظرفیتهای کارشناسی خود در این نمایشگاه حضور یافت و پس از مذاکرات مستقیم و پی در پی با صاحبان شرکتهای دانش بنیان حاضر، موفق به امضای حدود 100 تفاهم نامه شد. این تعداد تفاهم نامه، حدود 10 درصد از تفاهم نامه های امضا شده شرکتهای دانش بنیان با دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.»

 وی خاطرنشان کرد:« عرضه محصولات با کیفیت در حوزه های مختلف شهری از جمله فضای سبز، ترافیک، حمل و نقل، عمران و ... در نمایشگاه فناوری های نوین شهری می تواند زمینه ساز رشد و توسعه شهرها به ویژه کلانشهرها باشد. در بازدید از نمایشگاه غرفه هایی وجود داشت که محصولات با ارزش و پرکاربردی همچون کمپوست را عرضه می کردند. این کمپوست ها که در بهینه سازی دریاچه شهدای خلیج فارس می توانند نقش بسزایی ایفا کنند، توجه ما را جلب کرد و قرار است به زودی اقدامات لازم برای همکاری با شرکت های دانش بنیان صورت بگیرد. »

 گفتنی است در اختتامیه این نمایشگاه، با انتخاب شهرداری منطقه 22 بعنوان منطقه برتر، قاسم مولایی شهردار منطقه 22 نیز بعنوان مدیر نمونه فن آور از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران، لوح تقدیر دریافت کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب