امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11304 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توقیف نمایشی مستهجن از شهره سلطانی و پرستو گلستانی +عکس

خبرایران: مدیر مرکز هنرهای نمایشی گفت: اجرای نمایش پینوکیا متوقف شده و تا زمانی که اصلاحات پوشش و گریم انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود.
توقیف نمایشی مستهجن از شهره سلطانی و پرستو گلستانی +عکس

به گزارش خبرایران، مهدی شفیعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی درباره رعایت نکردن برخی شئونات در اجرای یک نمایش گفت: پوشش و گریم بازیگران نمایش پینوکیا پس از بازبینی شورای نظارت تغییر کرده و در این باره خلاف مقررات شورای ارزشیابی عمل شده است.

به گفته شفیعی روز گذشته تذکر کتبی به گروه اجرایی و مدیریت سالن برای تغییر شرایط ظاهری بازیگران داده شد و تا زمانی که این اصلاحات انجام نشود اجرای این نمایش متوقف خواهد بود و پس از اصلاحات این نمایش مجدد بازبینی می شود و در صورت رعایت مقررات شورای ارزشیابی اجازه اجرا داده خواهد شد.

مرکز هنرهای نمایشی افزود: ما در تهران با حجم زیادی از اجراها مواجه هستیم به طوری که شاید هر شب بیش از یکصد اجرای نمایش در تهران انجام می شود و این شرایط را با گذشته مقداری متفاوت کرده است و در ساختار تعریف شده شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مباحث نظارتی به طور قطع باید تجدید نظر شود چرا که برای امر نظارت به نیروی بیشتری نیاز است.

او در پایان اضافه کرد: ما اساس را در مدیریت سالن ها بر اعتماد گذاشته ایم و در آیین نامه شورای نظارت و ارزشیابی هم در بحث پیشنهاد و هم در بحث نظارت باید با دقت بیشتری نظارت صورت بگیرد و انتظار است تا سالنها همکاری بیشتری با شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی داشته باشند./ نسیم

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب