امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11315 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه های عمرانی شهرداری منطقه 11 برای صرفه جویی در هزینه ها / اجرای عملیات مرمت و نگهداشت در محلات مرکزی شهر تهران

خبرایران: معاون فنی و عمران شهر داری منطقه 11 از اجرای عملیات مرمت و نگهداشت در راستای برنامه ریزی برای صرفه جویی در هزینه های عمرانی خبر داد.
برنامه های عمرانی شهرداری منطقه 11 برای صرفه جویی در هزینه ها / اجرای عملیات مرمت و نگهداشت در محلات مرکزی شهر تهران

محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمران شهر داری منطقه 11 اظهار داشت: با توجه به تدابیر ابلاغی شهردار تهران در جهت جلوگیری از اجرای پروژه های غیر ضروری و استفاده از امکانات تعمیر و نگهداری به جای تخریب و نوسازی و به منظور صرفه جویی در هزینه ها در سال 94، معاونت فنی و عمران منطقه عملیات مرمت و نگهداشت را سطح نواحی چهارگانه منطقه  انجام داده است.

او با اشاره به این که عملیات مرمت و نگهداشت  از ابتدای خرداد ماه تا اویل مرداد ماه سال جاری در سطح منطقه انجام شده است؛ افزود: در این طرح 10635متر مربع  لکه گیری و روکش آسفالت در 504 مورد ، 733 مترمربع مرمت پیاده رو در 153 مورد ،  نصب84 عدد استاپر در 39  مورد ،  نصب14 عدد سنگدال در 9 مورد ،  اجرا و مرمت422 مترطول نهر و جدول در 43 مورد و همسطح سازی27 عدد دریچه در 21 مورد انجام شده است.

شاه حسینی ادامه  داد: در این طرح اکیپ های اجرایی فنی و عمران  منطقه 11 به منظور اجرای عملیات عمرانی نگهداشت در نواحی4 گانه این منطقه به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌ هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب