امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1132 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سه خبراز راديو ايران؛

تهاجم فرهنگی و راهکارهای مبارزه با آن

خبرایران : در «نگاه روز » كاري از گروه فرهنگ رادیو ایران تهاجم فرهنگی و راهکارهای مبارزه با آن بررسی می شود.
تهاجم فرهنگی و راهکارهای مبارزه با آن

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي راديو ايران برنامه" نگاه روز"  که در روزهای یکشنبه به بررسی موضوعات فرهنگی می پردازد؛ تهاجم فرهنگی و راهکارهای مبارزه با آن را با حضور سید ناصر میری مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

یادآور می شود، زهرا فقیه میرزایی تهیه کننده و محمدرضا درویش کارشناس- مجری برنامه هستند.

علاقمندان می توانند روز یکشنبه بیست و دوم دی ساعت 15:30 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

بيان اهميت حضور سالمندان در مراسم ازدواج جوانان در راديو ايران

  فصلی برای همه  با دکتر حسین اعرابی در خصوص اهميت حضور سالمندان در مراسم ازدواج جوانان گفتگو می کند.

به گزارش روابط عمومي راديو ايران به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با موضوعات و دغدغه های مورد توجه سالمندان رادیو ایران روزهای یکشنبه برنامه ای را با عنوان "فصلی برای همه" به روی آنتن می برد.

این برنامه که رویکردی اطلاع رسانی دارد؛ اهمیت حضور سالمندان در مراسم ازدواج جوانان را از نگاه دکتر حسین اعرابی پژوهشگر مسائل سالمندان بررسی می کند.

گفت و گو با دکتر پریسا طاهری متخصص طب سالمندان در خصوص سلامت دوران سالمندی و گزارشی از آسایشگاه سالمندان کهریزک از دیگر بخش های برنامه " فصلی برای همه" تشکیل می دهد.

یادآور می شود، گلریز وکیلی تهیه کننده، عزت کوتی عرب نویسنده، فاطمه آل عباس گوینده، صبادخت همتی گزارشگر و سمانه حیدرزاده آیتم ساز این برنامه هستند.

"فصلي براي همه " فردا یکشنبه بیست و دوم دی ساعت 16:30 بر روی موجFM 90 MHz از آنتن راديو ايران پخش مي شود.

 

بيان اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی در راديو ايران

"اقتصاد روز"راديو ايران  نگاهی تحلیلی بر موضوع. اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی دارد

به گزارش روابط عمومي راديو ايران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوشنبه هفته گذشته در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اراده جمعی و هماهنگی لازم میان قوای سه‌گانه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد، گفت: فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب برای مقابله با فساد اقتصادی، مسیر حرکت را تعیین کرده، لذا باید با جدیت و به‌دور از هرگونه جهت‌گیری سیاسی، گروهی و جناحی اجرای آن را با دقت دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه عزمی جدی برای خشکانیدن زمینه‌های فساد اقتصادی در دولت وجود دارد، افزود: بسترسازی برای فعالیت سالم اقتصادی، صیانت از بیت‌المال و اعتماد عمومی به‌عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های نظام در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته و رئیس جمهور نیز با همین رویکرد دستوری ویژه برای مقابله با تبانی، ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه صادر کرده‌ است.

برنامه "اقتصاد روز" که کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است، اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی را از نگاه حریری نائب رییس اتاق بازرگانی و یوسفیان ملا نماینده مجلس مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

یادآور می شود، عاطفه بنایی تهیه کننده و ساسان قربانی کارشناس-مجری این هفته برنامه هستند.

علاقمندان می توانند فردا  یکشنبه بیست و دوم دی ساعت 19:05 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب