امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11327 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوریهای نوین شهری اتفاق افتاد؛

انعقاد 83 تفاهم نامه همکاری منطقه 15 با شرکت های دانش بنیان

خبرایران: شهرداری منطقه 15 در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوریهای نوین شهری 83 تفاهم نامه با شرکتهای دانش بنیان منعقد کرد.
انعقاد 83 تفاهم نامه همکاری منطقه 15 با شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: تفاهم‌نامه های منعقد شده در این نمایشگاه در زمینه های فنی و عمران، فناوری اطلاعات، اجتماعی و فرهنگی، آموزش، منابع انسانی، حمل و نقل و ترافیک و GIS با شرکتهای فن آور و دانش بنیان بوده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد:  برپایی اين نمايشگاه ضمن رشد و توسعه شهری می تواند باعث بهره مندی از بهترین تکنولوژی ها، هم‌افزايي بيشتر و تبادل تجربيات بين شهرداري‌ها، آگاهي بخشی به مديران در حوزه‌هاي مختلف مديريت شهري، حمایت از توانمندیهای مخترعین و مبتکرین داخلی و همچنین فراهم شدن موقعیتی برای مشارکت بیشتر شده است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‌هاي تخصصي و کارگاه‌هاي آموزشي در حاشیه نمایشگاه نیز فرصت پيشرفت بیشتری را برای  ارائه راهکارهاي اصولي برای مدیران شهری فراهم می کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب