امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11347 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

بازنشستگی 38 هزار معلم در سال‌جاری / چاپ ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی/حضور دبیران «متوسطه دوم» در دوره «متوسطه اول»

خبرایران: وزیر آموزش و پرورش از چاپ 130 میلیون جلد کتاب درسی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: از توانمندی دبیران متوسطه دوم در دوره متوسطه اول استفاده می‌کنیم.
بازنشستگی 38 هزار معلم در سال‌جاری  / چاپ ۱۳۰ میلیون جلد کتاب درسی/حضور دبیران «متوسطه دوم» در دوره «متوسطه اول»

به گزارش خبرایران، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه گردهمایی شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تبریز با اشاره به سه ساله شدن دوره تحصیلی متوسطه از سال‌جاری گفت: در صدد استفاده از دبیران دوره متوسطه دوم در دوره متوسطه اول هستیم.

وی، مهر 94 را حساس‌ترین مهرماه پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد و با اشاره به اینکه 38 هزار معلم در سال‌جاری بازنشسته می‌شوند، گفت: این در حالی است که یک نیروی جدید هم به نظام آموزش و پرورش کشور اضافه نمی‌شود.

فانی با بیان اینکه نخستین دانشجویان پردیس‌های دانشگاهی فرهنگیان از مهر 95 وارد سیستم آموزشی می‌شوند، اظهار داشت: با پیش‌بینی ترم‌های تابستانی برای این دانشجویان در تابستان امسال و سال آینده، این موضوع محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر بدون پیش‌بینی مدرسه و فضای آموزشی برای دانش‌آموزان احداث شده‌اند، گفت: تنها برای دو شهر جدید پرند و پردیس در تهران نیازمند 250 مدرسه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با هماهنگی‌های لازم مشکلی برای شروع سال تحصیلی جدید از نظر نیروی انسانی و فضای آموزشی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه چاپ 130 میلیون جلد کتاب درسی از 14 ماه قبل شروع شده است، اظهار داشت : در این خصوص هم مشکلی نخواهیم داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب