امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11355 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز به میزبانی حوزه جنوبشرق تهران برگزار شد؛

حضور گرشاسبی در مسابقات شنای امیدهای آینده ورزش پایتخت

خبرایران: مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز(جمعه) در مسابقات شنای امیدهای آینده ورزش پایتخت که به میزبانی حوزه جنوبشرق تهران و همکاری هیئت شنا استان برگزار شد، حضور یافت.
حضور گرشاسبی در مسابقات شنای امیدهای آینده ورزش پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان جنوبشرق تهران، گرشاسبی پس از پایان مسابقات ضمن تقدیر از زحمات برگزار کنندگان افزود: ما قصد داریم با انجام این مسابقات ورزش تهران را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی گفت: این مسابقات با برنامه ریزی دقیق در 32 رشته در بخش پسران و 30 رشته در بخش دختران با بیش از 5 هزار ورزشکار در سطح استان تهران درقالب مسابقات امیدهای آینده ورزش پایتخت در حال برگزاری است.
 



 


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: این مسابقات را با نبود اعتبار و کمبود بودجه برگزار کردیم و قصد داریم در تمامی رده های سنی این مسابقات را برگزار کنیم، چرا که انجام این مسابقات انگیزه ورزشکاران، مربیان و داوران را بیشتر و آنها را فعال تر و شکوفاتر خواهد کرد.
گرشاسبی افزود: افتتاحیه این مسابقات با حضور بیش از 5 هزار ورزشکار از استان تهران و مسولین و مقامات کشوری روز دوشنبه 26 مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
در ادامه اصغر پور رییس اداره وررش و جوانان جنوبشرق گفت: این مسابقات برای اولین بار در استان تهران به صورت واقعی در حال برگزاری است و با انجام این مسابقات استان های دیگر نیز الگو برداری کرده و مسابقات را درقالب جشنواره تابستانی برگزار می کنند.


 



 


گفتنی است که در این مسابقات سلیمی معاون امور جوانان اداره کل، ملاجعفری سرپرست هیئت شنا استان تهران، نباتی معاون حوزه جنوبشرق، کیانی رییس هیئت شنا حوزه جنوبشرق، خدا رحمی کمیته اجرایی هیئت شنا استان تهران، زهره بهرامی مدیر روابط عمومی جنوبشرق و جمع زیادی از مسئولین حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب