امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11358 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

كتاب‌خوان ويژه اصحاب رسانه برگزار مي‌شود

خبرایران: نخستين نشست تخصصي «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه با همكاري فرهنگ‌سراي رسانه برگزار مي شود.
كتاب‌خوان ويژه اصحاب رسانه برگزار مي‌شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، نخستين نشست «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه روز دوشنبه بيست و ششم مرداد با همكاري فرهنگسراي رسانه و با حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه‌ كتاب و كتابخواني از ساعت 16 در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.
سلسله نشست‌هاي«كتاب‌خوان» به همت نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور و به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود. کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی در اين نشست به معرفی کتاب‌های موردنظر خود پرداختند.
در این جلسات که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، فرد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارد. 
 برگزاري نشست‌هاي تخصصي«كتاب‌خوان» در مناسبت‌هاي مختلف، يكي ديگر از بخش‌هاي اين سلسله نشست‌هاست كه نخستين نشست «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه در همين راستا و به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار با همكاري فرهنگسراي رسانه برگزار مي‌شود.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب