امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11361 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه 94

خبرایران: ثبت نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهر ماه سال 1394، آغاز شد.
آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه 94

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ،  ثبت نام  دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی برای مهرماه 94 كه منحصراً به صورت اينترنتي می باشد که از مورخ 22/5/94 آغاز و در روز پنج شنبه 29/5/94 پايان مي‌پذيرد. كليه متقاضيان، می بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما  که از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است و نیز فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام ، به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال مي‌باشد، با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (صدو پنجاه هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب