امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11364 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فني و عمراني شهرداری منطقه یک خبرداد؛

ساماندهی عمرانی 770 محل در شمال تهران با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر

خبرایران: طرح جهادی نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام های مردمی در سامانه های 137 و نظارت همگانی 1888 در 770 نقطه از شمال تهران اجرا شد.
ساماندهی عمرانی 770 محل در شمال تهران با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر

به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك، مهندس بهمن محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت : این طرح با به کار گیری کلیه ظرفیت های اجرایی و نظارتی اداره فنی نواحی 10 گانه با  بازدید میدانی تیم نگهداشت، نسبت به پیش بینی اولویت های کاری با محوریت کاهش پیام های 137 و 1888 و نیز بهسازی وضعیت موجود معابر اصلی منطقه علی الخصوص همسطح سازی دریچه ها و چاله های موجود و رفع نقاط آبگیر اجرا شد.

وی افزود: در این اقدام بیش از یک هزار تن آسفالت در معابر پخش شد که شامل 2 هزار و 187 متر مربع لکه گیری و یک هزار متر مربع ترمیم نوار حفاری بود.

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه یک کف کشی 434 متر طول نهر، ترمیم 297 متر طول جدول، ترمیم 588 متر مربع پیاده رو، همسطح سازی 154 دریچه و رفع 13 نقطه آبگیر را از دیگر اقدامات اجرایی در طرح جهادی سه روزه نگهداشت شهر دانست.

مهندس محبوبی الزام رعایت کلیه ضوابط فنی و اجرایی به خصوص نصب علائم ایمنی در محل اجرای پروژه را از تاکیدات اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به پروژه های نگهداشت شهر و لزوم کاهش هزینه پروژه های عمرانی سطح منطقه از الزامات عملیات اجرایی سال جاری است که باید مدیران حوزه معاونت فنی وعمرانی و  نواحی دهگانه، ناظرین و پیمانکاران بخش نگهداشت به آن اهتمام ورزند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب