امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11368 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سخنرانی وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه سومین همایش مکمل‌ها

خبرایران: در مراسم افتتاحیه سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی که ساعت 30/8 صبح 28 مرداد 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان سخنرانی خواهد کرد.
سخنرانی وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه سومین همایش مکمل‌ها

به گزارش خبرایران از ستاد خبری همایش، در این مراسم به غیر از وزیر ورزش و جوانان، دکتر عباس کبریایی‌زاده (رییس شورای سیاست‌گذاری همایش و رییس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران)، دکتر رسول دیناروند (معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو) و دکتر سیدعلی کشاورز (دبیر علمی همایش و مدیر گروه تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران) از دیگر سخنرانان همایش خواهند بود.

سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی که با رویکرد سلامت مکمل‌های ورزشی برگزارمی‌شود،‌ با استقبال قابل توجه و شایسته‌ای از سوی فدراسیون‌های ورزشی همراه بوده است که در این میان می‌توان به حضور فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون تنیس، فدراسیون شطرنج، فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون ژیمناستیک، پردیس مجازی ورزش ایران، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، باشگاه فولاد خوزستان و باشگاه نفت آبادان اشاره کرد.

در ضمن، دبیرخانه دایمی این همایش به متخصصان شرکت‌کننده در همایش 75/14 امتیاز بازآموزی اعطا می‌کند. متخصصانی که با شرکت در این همایش می‌توانند امتیاز بازآموزی دریافت کنند شامل گروهای زیر است: متخصصان بیماری‌های داخلی، پزشکی ورزشی، علوم تغذیه، سم‌شناسی، فرآورده‌های بیولوژیک، بیولوژیک دارویی، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، داروسازی بالینی، داروسازی هسته‌ای، پزشکان عمومی، زیست مواد دارویی، داروسازی سنتی و نانو فناوری دارویی.

افزون بر متخصصان گروه‌های پزشکی، در این همایش به مربیان تنیس روی میز کشور که در همایش شرکت کنند، 15 امتیاز بازآموزی اعطا می‌شود.

در بخش نمایشگاهی سومین همایش‌ مکمل‌های غذایی و رژیمی تمامی غرفه‌ها به متقاضیان واگذار شده است. در این بخش بیش از 80 غرفه ایجاد خواهد شد. این غرفه‌ها در سالن‌های اصلی( A و B و C) هتل المپیک تهران برپا می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش، پرداختن به مسایل و مشکلات موجود در زنجیره تامین تا توزیع مکمل‌های غذایی و رژیمی است. این همایش هر سال به یکی از جنبه‌های مختلف صنعت مکمل‌ها می‌پردازد. سومین دوره همایش مکمل‌ها با رویکرد سلامت مکمل‌های ورزشی برپا می‌شود.

سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی توسط موسسه رسایش با حمایت و همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، انجمن متخصصان علوم دارویی ایران و اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی 28، ‌29 و30 مرداد 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب