امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11371 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه کرامت برگزار می شود؛

برگزاری دهها برنامه فرهنگی و جشن در منطقه 15

خبرایران: ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری دهها برنامه فرهنگی و جشن در منطقه همزمان با دهه کرامت از روز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) خبر داد.
برگزاری دهها برنامه فرهنگی و جشن در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 15، ابوالفضل حیدری ضمن اعلام این مطلب افزود: همزمان با نخستین روز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) که به نام روز ملی دختر نامگذاری شده است، 8 مراسم جشن با عنوان     " خواهر خورشید" در مساجد شاخص منطقه و "جشن عبودیت" در بوستان پردیس بانوان به عنوان جشن تکلیف ویژه دختران و جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

به گفته وی برپایی نمایشگاه "قطعه ای از بهشت" از آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ با استفاده از ظرفیت های شمسه و همچنین برپایی نمایشگاه "کرامت کریمان" در قالب به نمایش گذاشتن عکسی از حرم متبرک این بزرگواران در محوطه ساختمان شهرداری منطقه از جمله برنامه های اجرایی منطقه به همین مناسبت است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به برگزاری تورهای گردشگری اماکن متبرکه در طول دهه کرامت اشاره کرد و افزود: در این راستا شهروندان محلات منطقه 15 در قالب تورهای گردشگری به اماکن متبرکه شامل امامزاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعزام می شوند.

وی یادآور شد: اجرای جشن "مهر هشتم" در بوستان آزادگان و همچنین برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی با محوریت معرفی و تبلیغ روز ششم ذی القعده به عنوان روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و روز جهانی مساجد در مساجد شاخص منطقه از برنامه های دیگر منطقه است.

به گفته وی از دیگر برنامه های این دهه می توان به تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت جملات و حکمتهای رضوی توسط اداره زیباسازی و ارسال پیامک حکمتهای رضوی و جملات کوتاه به شهروندان و نخبگان در قالب نسیم کرامت اشاره کرد.

شایان ذکر است،  برنامه های یادشده از 24 مرداد همزمان با روز ملی دختر آغاز و تا 4 شهریور ماه ادامه می یابد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب