امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11401 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران خبرداد؛

چهارمین جشنواره «مشکات» با شعار «آسمان آبی زمین پاک» کلید خورد

خبرایران:مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز چهارمین جشنواره آموزشی ترویجی مشکات در سراسر پایتخت خبر داد و گفت: امسال این جشنواره با شعار "آسمان آبی، زمین پاک" در محورهای 5 گانه با 32 موضوع برگزار می شود.
چهارمین جشنواره «مشکات» با شعار «آسمان آبی زمین پاک» کلید خورد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره مشکات پس از سه دوره برگزاری توانسته است از سطح محله تا شهر معضلات و خواست و نیاز شهروندان را از طریق آثار دریافتی شناسایی نماید ، جشنواره امسال نیز با توجه به علایق و سلایق مردم به منظور گسترش آموزش‌های شهروندی در میان اقشار و آحاد مختلف شهروندان را پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سومین دوره جشنواره آموزشی ترویجی مشکات که در گستره محلات شهر تهران و با مشارکت 20 سازمان مدیریت شهری به انجام رسید که هر یک از حوزه ها و سازمان های مدیریت شهری با همراهی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بخشی از جشنواره را به ثمر رسانیدند.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اعلام افزایش سازمان های متقاضی برای برگزاری جشنواره چهارم مشکات گفت: بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری مشکات امسال 26 سازمان تقاضای همکاری کرده اند که باتوجه به رویکرد کاهش تعداد سازمان های همکار در جهت هم افزایی و ساده سازی فرآیند برگزاری و تعامل بیشتر شهروندان با جشنواره، در نهایت امسال 16 سازمان در برگزاری جشنواره مشکات همکاری می کنند.

وی افزود: چهارمین جشنواره مشکات در محورهای 5 گانه محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، سیما و هویت شهری و حقوق و تکالیف شهروندی برگزار می شود.

 رفیع درباره سازمان ها و مناطق معین در برگزاری این جشنواره اعلام کرد: محور حقوق و تکالیف شهروندی از سوی اداره کل آموزش های شهروندی و مرکز سامانه مدیریت شهری 137 با مشارکت مناطق معین 13 و 19 ، محور هویت و سیمای شهر از سوی معاونت شهرسازی و معماری و سازمان های نوسازی و زیباسازی با مشارکت مناطق معین 12، 3 و 20، محور ایمنی شهری از سوی سازمان آتش نشانی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و با مشارکت مناطق معین 9 و 5  برگزار می شود.

وی ادامه داد: در محور حمل و نقل و ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک و شرکت های اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی با مناطق معین 14، 4، 16 و 18 همکاری دارند و محور محیط زیست شهری نیز از سوی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار، سازمان های مدیریت پسماند و پارک ها و فضای سبز تهران و میادین میوه و تره بار وشرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با مشارکت مناطق معینی چون 2، 15، 1، 7 و 22 برگزار می شود.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه شرکت در این جشنواره هیچ گونه محدودیت سنی ندارد، افزود: در جشنواره مشکات کودکان 5 تا 11 ساله، نوجوانان 12 تا 17 ساله و بزرگسالان 18 سال به بالا می توانند در قالب هایی که به زودی اعلام خواهد شد؛ شرکت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب