امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11409 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور کودکان محلات شهر تهران ؛

دومین جشنواره بازی های کودک در بوستان رازی افتتاح شد

خبرایران: دومین دوره جشنواره بازی های کودک با شعار "آسمان آبی، زمین پاک" عصر روز دوشنبه 26 مرداد با حضور کودکان محلات شهر تهران به میزبانی شهرداری منطقه 11 در بوستان رازی آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه می یابد.
دومین جشنواره بازی های کودک در بوستان رازی افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، در آیین افتتاح این جشنواره که با حضور محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 ، خانواده ها و کودکان محلات شهر تهران برگزار شد ؛دهها غرفه بازی های مهیج فکری ، فرهنگی ، ورزشی مورد بازدید و استقبال کودکان قرار گرفت.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 ضمن دعوت از خانواده های تهرانی  برای حضور در جشنواره بازی های کودکان با اشاره به توجه شهرداری تهران برای ایجاد شهر دوستدار کودک و برنامه ریزی مدیریت شهری برای نشاط و شادی کودکان گفت: با توجه به تأثیر و نقش اساسی بازی و ورزش در زندگی کودکان جشنواره کودک در بوستان  رازی برگزار می شود.

آبادیان افزود: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی کودکان با همکاری اداره آموزش شهروندی و اداره تربیت بدنی منطقه از روز 26تا 31 مرداد از ساعت 17 تا 21 برنامه های متنوعی را ارائه خواهد داد.

محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در آیین افتتاح جشنواره بازی های کودکان گفت: این جشنواره ورزشی به همت شهرداری منطقه 11 و با هدف مشارکت حداکثری کودکان به تفریحات سالم و ورزش در بوستان رازی برپا شده است.

محمد رضایی با بیان این که بوستان رازی از امکانات مناسب ورزشی برخوردار است ؛ افزود: شهروندان      می توانند در فصل تابستان با حضور در این بوستان به صورت خانوادگی ورزش کنند.

او ادامه داد: هدف گذاری مدیریت شهری این است که همه شهروندان به صورت خانوادگی در کنار یکدیگر به تفریح بپردازند .

در ادامه این مراسم چند تن از قهرمانان خردسال رشته های ورزشی با اهدای لوح و هدایایی موردتقدیر قرار گرفتند.

در جشنواره کودک علاوه بر غرفه های مجسمه سازی، بازی های رایانه ای، عکاسی سنتی، نقاشی و گریم کودک ، شهربازی سیار، غرفه جوایز،  بازی های فکری،آموزش خط سفید ، تفکیک زباله از مبدا و ... بازی های مهیج آبی و شنی ،بازی های بومی و محلی ،تیر و کمان نیز دایر شده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب