امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11410 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس اداره ورزش شهرداری منطقه یک خبرداد؛

بوستان های شمال تهران خیابان ورزشی می شوند

خبرایران: به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ترویج فرهنگ ورزش بین نوجوانان و جوانان ، بوستان های بزرگ شمال تهران خیابان ورزشی می شوند.
بوستان های شمال تهران خیابان ورزشی می شوند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعیده صالحی پور رییس اداره ورزش شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : این طرح از مرداد ماه سالجاری آغاز شده و طی آن 10 بوستان بزرگ منطقه به عنوان خیابان ورزشی معرفی شدند که جمعه هر هفته برنامه های  متنوع ورزشی در آنها اجرا می شود.

وی گفت: بوستان نیایش، ازگل، قیطریه، احمدلو، پردیس، مینا، گلریزان و نیاوران به ترتیب جمعه های هر هفته از 9 مرداد تا 27 شهریور از ساعت 17 الی 20 میزبان شهروندان هستند.

صالحی پور تصریح کرد: دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال، گل کوچک، طناب کشی، طناب بازی و طناب زنی، بدمینتون و... از جمله ورزش هایی است که امکانات اجرای آنها در این بوستان ها فراهم می شود تا شهروندان بتوانند اوقات فراغت خود را با برنامه های متنوع ورزشی غنی سازی کنند.

وی اجرای طرح گردش در ورزش را برنامه دیگری دانست و گفت: به طور کل 40 برنامه گردش در ورزش توسط 10 ناحیه منطقه تا پایان تابستان اجرا می شود که طی آن دوستداران ورزش به مکان های ورزشی، تفریحی ، تاریخی و... در سطح منطقه برده می شوند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب