امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11417 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس پلیس پایتخت هشدار داد؛

برخورد مقتدرانه پلیس با مزاحمین نوامیس و هنجارشکنان/ اجرای دومین مرحله طرح امنیت و آرامش، این‌ بار در تهرانسر

خبرایران: سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح‌های عملیات های شبانه و ضربتی پلیس برای دستگیری مزاحمین نوامیس، هنجارشکنان نظم و امنیت در بوستان‌های تهران خبرداد و گفت: پلیس با حضور مقتدرانه با افرادی که با انجام رفتارهای نامتعارف باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شوند، برخورد می‌‌کند.
برخورد مقتدرانه پلیس با مزاحمین نوامیس و هنجارشکنان/ اجرای دومین مرحله طرح امنیت و آرامش، این‌ بار در تهرانسر
به گزارش خبرایران، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دومین مرحله از طرح امنیت و آرامش که شب گذشته در بوستان نرگس محله تهرانسهر به اجرا درآمد خبرداد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر تصریح کرد: نامگذاری طرح آرامش و امنیت در محلات شهر تهران این نکته را به ذهن القا می‌کند که ارمغان آن تثبیت آرامش و افزایش احساس امنیت در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که اجرای این طرح‌ها در جهت رسیدگی به مطالبات بحق شهروندان، پاسخگویی به نیازهای مردم و رفع دغدغه‌هایی که باعث کاهش احساس امنیت در جامعه می‌شود، بیان داشت: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، هنجار شکنان اجتماعی، متعدیان به حقوق شهروندی، مزاحمان نوامیس مردم و بخصوص لمپن‌های خیابانی و افرادی که اقدام به مزاحمت‌های کلامی برای بانوان می‌کنند و با اعمال خلافکارانه و نامتعارف خود موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان را فراهم می‌کند از اهداف اصلی این طرح است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معیار اجرای این طرح درخواست‌های بحق شهروندان تهرانی و شکایت ارائه شده به پلیس است، افزود: گزارش‌های مردمی ابتدا اخذ می‌شود و پس از تجزیه و تحلیل، مناطق جرم‌خیز در آن رصد شده و پس از تائید شمارش معکوس برای اجرای آن آغاز می‌شود.

سردار ساجدی‌نیا به حضور مقتدرانه پلیس پایتخت در محلات پایتخت برای برخورد با هرگونه مصادیق ناهنجاری پرداخت و گفت: مأموران پلیس در طرح مذکور ضمن حضور مقتدرانه در محلات با هرگونه مصادیق ناهنجاری اجتماعی افرادی که با انجام رفتارهای نامتعارف باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می‌شوند و به طور کلی هرگونه جرم مشهودی که در منظر مردم رخ دهد، برخورد می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا شب گذشته یک عملیات گسترده پلیسی در بوستان نرگس در محله تهرانسر به اجرا درآمد که طی آن تعداد قابل توجهی از مزاحمین نوامیس، هنجارشکنان نظم و امنیت محلات بازداشت شدند.

وی به وجود تعدادی اراذل و اوباش سابقه‌دار و سطح 3 در بین دستگیرشدگان اشاره و تصریح کرد: همه متهمان پس از انتقال به مقر پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن پالایش، پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی متهمان سابقه‌دار با هماهنگی مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی برای رسیدگی به جرائمشان به دادسراهای مربوطه معرفی شدند.

رئیس پلیس پایتخت این اطمینان را به شهروندان و هشدار را به بزهکاران داد که پیگیری طرح امنیت و آرامش در محلات تهران با یک طرح کارشناسی شده به جد در دستور کار پلیس قرار دارد و اجرای آن از سوی پلیس‌های تخصصی و یگان‌های پشتیبانی و عملیاتی در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

سردار ساجدی‌نیا اظهار امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور نتایج مثبت حاصل از اجرای طرح امنیت و آرامش در محلات پایتخت که قطعاً به افزایش و ارتقاء ملموس احساس امنیت در جامعه کمک شایانی خواهد کرد را شاهد باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ، پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی را تلفن 110 دانست و گفت: شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته‌جمعی، شرارت، عربده‌کشی و تظاهر مستانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده یا با حضور در پایگاه‌های پلیسی و انتظامی اعلام کنند تا در دستور کار ماموران پلیس قرار گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب