امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11419 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه 11 خبرداد؛

تمرین مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران های طبیعی در اماکن دولتی مرکز پایتخت / ارزیابی نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه های حوادث

خبرایران: به روز سازی آمادگی نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران های احتمالی و ارزیابی نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه های حادثه ؛ از سوی شهرداری منطقه 11 در دست اقدام است.
تمرین مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران های طبیعی در اماکن دولتی مرکز پایتخت / ارزیابی نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه های حوادث

به گفته نصرالله آبادیان رییس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه 11، مدیریت بحران در ساختمان ها و اماکن دولتی به لحاظ اهمیتی که این ادارات برای خدمت رسانی به عموم جامعه دارند ؛ نقش مهمی در کنترل و کاهش خسارات وارده در مواقع ضروری دارد. از همین رو مانورهای آمادگی با هدف ارتقای آموزش اعضای  تخصصی ستاد مدیریت بحران در ادارات دولتی در دست اقدام است .

شهردار منطقه 11 با اشاره به این که طی روزهای آینده مانور آتش سوزی  در ساختمان مرکزی آبفا منطقه 5 با همکاری اعضای عمومی و تخصصی ستاد بحران منطقه 11، سازمان آتش نشانی، راهور منطقه 11، نیروی انتظامی، اداره برق، اداره گاز منطقه و اورژانس برگزار خواهد شد؛ افزود: در این مانور تمام افراد و واحد های سازمان های ذی ربط و ارگان های شرکت کننده با مشارکت ستادی و عملیاتی خود وارد صحنه می شوند و استعداد های نفرات و تجهیزات اعزامی به صحنه های حادثه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

آبادیان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این گونه مانورها؛ ایجاد آمادگی در کارکنان ادارات برای مقابله با انواع حوادث غیر مترقبه ، کنترل اوضاع و ارتقای آمادگی سازمان های تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه 11 است. 

او همچنین گفت: برگزاری  کلاس آموزش همگانی با موضوعات مبانی زلزله و آتش نشانی در شهرداری ناحیه 3 نیز از دیگر برنامه های ستاد بحران این منطقه است که دراین  کلاس آموزش همگانی پرسنل با مبانی زلزله  به صورت تئوری و عملی انجام می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب