امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11420 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس حلاجیان اعلام کرد؛

بازسازی و نوسازی بیش از 10 هزار متر طول جدول در منطقه 15

خبرایران : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از اجرای بیش از 10 هزار مترطول جدول در محلات این منطقه به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خبر داد.
بازسازی و نوسازی بیش از 10 هزار متر طول جدول در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس حلاجیان با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا به منظور هدایت آبهای سطحی که به تبع اجرای طرح های بالادست تجمیع و به این منطقه انتقال پیدا می کنند نسبت به بازسازی نهرهای قدیمی و فرسوده و یا  تغییر شکل نهر به کانیو و یا  تغییر مقطع انهار اقدام شد.

به گفته وی طی چهار ماهه اول امسال به میزان 4160 مترطول جدول در معابر خیابان  17 شهریور، شوش شرقی، غمخوار، خاکدوست  و مینایی ناحیه یک، 1932 مترطول در خیابان خاوران، تقی پور، قربانی، صادقی، سجادی و معابر بلوار ابوذر در ناحیه دو و 1423 مترطول در خیابان شرکت واحد شهرک مشیریه در ناحیه چهار اجرا شد.

معاون فنی و عمران منطقه خاطر نشان کرد: اجرای 2448 مترطول جدول در خیابان شیرازی ، باند دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) و خیابان شهدای گمنام ناحیه شش ، 135 مترطول در بلوار ورودی شهرک قیامدشت ناحیه هفت و 31 مترطول در خیابان های زاگرس و ربانی خاورشهر در ناحیه هشت از دیگر اقدامات این حوزه در این زمینه بود.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب