امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11428 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در محدوده زمانی بهمن و اسفندماه سال 1393 ؛

برندگان طرح 76 بانک مسکن معرفی شدند

خبرایران: برندگان طرح 76 بانک مسکن که در محدوده زمانی بهمن و اسفندماه سال 1393 و در قالب طرح 76 کل بدهی تسهیلاتی خود را به صورت نقدی و دفعتا واحده و مشروط به اینکه معادل ریالی شش قسط از قرارداد آنها باقی مانده است را تسویه کرده اند؛به قید قرعه معرفی شدند.
برندگان طرح 76 بانک مسکن معرفی شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مسکن ،در قالب طرح 76تعداد 16799 نفر از مشتریان بانک مسکن که حداقل معادل ریالی شش قسط از اقساط قرارداد آنها باقی مانده و در طول مدت اجرای طرح در ماه های بهمن و اسفند سال گذشته اقدام به تسویه قبل از موعد بدهی تسهیلاتی خود به صورت نقدی و دفعتا کرده باشند مشمول شرکت در این قرعه کشی بودند که به قید قرعه به 22 نفر از این افراد جوایزی تعلق گرفت.

10 فقره کمک هزینه حج عمره،پنج فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هفت فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله جوایز قرعه کشی طرح 76 است که به برندگان آن تعلق گرفت.

همچنین 22 نفر از مشتریان بانک مسکن که در قالب طرح بهار در زمستان این بانک علاوه بر پرداخت اقساط بهمن و اسفند ماه سال 1393 خود ،اقساط فصل بهار سال جاری را نیز پرداخت کرده اند به قید قرعه انتخاب و از جایزه کمک هزینه خرید محصولات و کالاهای صنایع دستی ایرانی بهره مند شدند.

شایان ذکر است تعداد 3208 نفر از مشتریان بانک مسکن در طول ماه های بهمن و اسفند 1393 علاوه پرداخت اقساط دو ماه پایانی سال گذشته ،سه قسط ابتدایی سال جاری اقساط خود را نیز پرداخت کرده اند در این قرعه کشی شرکت کردند.

گفتنی است اسامی برندگان این طرح ها در سایت بانک مسکن به نشانیwww.bank-maskan.ir موجود می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب