امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11447 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس هیئت فوتبال استان تهران خبرداد؛

مدارس فوتبال کشورمان از نابسامانی‌های بسیاری رنج می‌برند/ طرح استعدادیابی فوتبال تهران کلید خورد/نسل جدیدی را به تیم های پایه ملی وارد می نماییم/ والدین قبل از ثبت نام در مدارس فوتبال، مجوز فعالیت مدارس را رویت کنند

خبرایران: حبیب الله شیرازی رییس هیئت فوتبال استان تهران گفت: مدارس فوتبال کشورمان همچنان از نابسامانی‌های بسیاری رنج می‌برند؛ این در حالی است که به گفته مدیران مسئول در این حوزه با قانونمند کردن مدارس فوتبال بسیاری از مشکلات برطرف شده‌است.
مدارس فوتبال کشورمان از نابسامانی‌های بسیاری رنج می‌برند/ طرح استعدادیابی فوتبال تهران کلید خورد/نسل جدیدی را به تیم های پایه ملی وارد می نماییم/ والدین قبل از ثبت نام در مدارس فوتبال، مجوز فعالیت مدارس را رویت کنند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «فستیوال مدارس فوتبال تهران» با حضور«حبیب الله شیرازی» رییس هیئت فوتبال استان تهران و اصحاب رسانه در دانشگاه شهید عباسپور برگزار و در این نشست خبری «حبیب الله شیرازی» رییس هیئت فوتبال استان تهران اظهارداشت: در این طرح نخبه یابی کلان شهر تهران بر اساس یک استراتژی جمعیتی، به 9 منطقه تقسیم شده است و همچنین شهرستان های ورامین، دماوند، شهر ری و شهریار نیز در این طرح لحاظ شده و تاکنون در این طرح 2000 نفر شرکت کرده اند و 75 نفر استعداد یاب استخدام کرده ایم تا ارزیابی لازم را از شرکت کنندگان به عمل آورند.

  رییس هیئت فوتبال استان تهران  تصریح کرد: در جلسات گذشته که با حضور رییس فدراسیون فوتبال، مدیر کل وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل تیم های لیگ برتر پرسپولیس، استقلال، نفت، راه آهن و سایپا این طرح استعدادیابی کلید خورد و چهره های شناخته شده ورزشی همچون: «محمد پنجعلی»، «میرشاد ماجدی»، «محمود بیداریان»، «هومن ابوفاضلی» و «رضا لک » نیز در این طرح همکاری و حضور یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: هفته آینده فاز سوم این طرح صورت می گیرد که بر اساس آن بررسی و ارزیابی استعدادها انجام شده و از میان شرکت کنندگان تیم منتخب استان تهران را انتخاب می نماییم و در این طرح افرادی هم که حتی انتخاب نشده اند، در نظر گرفته ایم و روی آنها سرمایه گذاری نموده تا آنها را نیز به سطح انتخابی برسانیم تا در نهایت در مراحلی دیگر بتوانیم نسل جدیدی را به تیم های پایه ملی وارد نماییم.

شیرازی عنوان داشت: مدارس فوتبال کشورمان همچنان از نابسامانی‌های بسیاری رنج می‌برند؛ این در حالی است که به گفته مدیران مسئول در این حوزه با قانونمند کردن مدارس فوتبال بسیاری از مشکلات برطرف شده‌است، اما با این حال و به رغم تمام تلاش‌ها هنوز در روی یک پاشنه می‌چرخد.

 وی با هشدار به خانواده ها در مورد فعالیت مدارس فوتبال غیرمجاز، از آنها خواست که قبل از ثبت نام با دقت عمل و آگاهی کامل از کم و کیف مدارس فوتبال، از داشتن امکانات لازم و مجوز تاسیس مدرسه فوتبال مطمئن شوند و هیئت فوتبال مکلف به تایید محتوای مطالب افراد واجد شرایط در چهارچوب ضوابط مصوب فدراسیون می‌باشد .

  رییس هیئت فوتبال استان تهران با اشاره به این که در بسیاری از تبلیغات مدارس فوتبال، واقعیت‌ها گفته نمی‌شود اظهار داشت: در تبلیغات برخی از مدارس فوتبال نام چهره های معروف فوتبالی ذکر می‌شود در حالی که بسیاری از این چهره ها از چنین موضوعی بی اطلاع هستند و در گذشته مدارس فوتبال به صورت سلیقه‌ای و بدون قانون و مقررات درست تشکیل می شد و متاسفانه در این بین شاهد تخلفاتی از سوی برخی مدارس فوتبال بودیم. با ساماندهی در این بخش و اجرای قوانین، سعی کردیم تا میزان تخلفات در مدارس فوتبال را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: والدین قبل از ثبت نام در مدارس فوتبال، مجوز فعالیت مدارس را رویت کنند و جهت اطمینان برای دسترسی به لیست مدارس فوتبالی که زیر نظر آکادمی ملی فوتبال هستند، به سایت این آکادمی مراجعه نمایند.

شیرازی درپایان با تاکید بر همکاری آکادمی هیئیت فوتبال و فدراسیون فوتبال در این طرح ، در پایان نیز یادآور شد: هفته ی آینده با حضور آقای کفاشیان، استعدادها و نخبگان معرفی و از آنها در ورزشگاه شیرودی تجلیل به عمل خواهد آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب