امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11448 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش « تولید برق و انرژی پاک از زباله های شهری»

خبرایران : اولین همایش تولید برق و انرژی پاک از زباله های شهری، با همکاری وزارت نیرو، سازمان انرژی های نو ایران(سانا) و شورای عالی استانها اول شهریور سال جاری در محل سالن همایشهای وزارت نیرو برگزار خواهد شد.
برگزاری همایش « تولید برق و انرژی پاک از زباله های شهری»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان انرژی های نو ایران(سانا): این همایش با حضور روسای شورا، شهرداران و مدیران سازمانهای مدیریت پسماند شهرهای با جمعیت بیش از 200 هزار نفر،روسای شورای استانها، مدیران کل ادارات محیط زیست وسایر ارگانهای مرتبط برگزار خواهد شد.

ارتقاء همکاری های بین سازمانی در حوزه مدیریت پسماند، دانش افزائی و ارتقاء آگاهی های جوامع علمی و اجرایی حوزه های مدیریت پسماند کشور، مدیریت صحیح زباله های شهری، حفظ منابع محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی، سیاست های تشویقی تولید برق پاک، تولید برق از زباله های شهری بر اساس انواع فناوری ها و تولید انرژی پاک و دوستدار محیط زیست از جمله اهداف و محورهای تعریف شده برای همایش فوق می باشد.

لازم به ذکر است در حاشیه همایش، نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در زمینه استحصال انرژی از زباله های شهری برگزار خواهد شد.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب