امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11453 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از فلش مموری نسل جدید سیلیکون پاور

خبرایران: سیلیکون‌پاور از فلش مموری دو سر نسل جدید خود به نام mobile C80رونمایی‌کرد.
رونمایی از فلش مموری نسل جدید سیلیکون پاور

این فلش‌مموری در ابعاد  6.6 X0.18 X4.49 میلی‌متر با وزن 8گرم به رنگ نقره‌ای عرضه‌ خواهد‌شد.‌  تکنولوژی COB به کار رفته در این فلش مموری خصوصیت ضد آب، گردو غبار و شوک را به آن افزوده‌است.

فلش مموری mobile C80 از اینترفیس‌های‌‌USB3.0‌،‌USB2.0 و آخرین نسخه اینترفیس USB-C‌ پشتیبانی می‌کند. دمای عملکرد آن صفر تا 70درجه سانتی‌گراد می‌باشد و از سیستم‌عامل‌های‌ Windows 8‌/‌7‌/‌Vista‌/‌XP‌ وبالاتر ، Mac OS 10.3.x ، Linux 2.6.x ، Windows phone 8* و موبایل‌های دارای آندروید *4.1 به بالا را پشتیبانی می‌کند.(*برای دستگاه‌های موبایل دارای USB Type-C)

Mobile C80 با بدنه باریک خود در ظرفیت‌های 16 ، 32، 64 گیگابایت فضای لازم برای ذخیره داده‌ها در اسمارتفون‌ها ، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها را ارائه خواهد‌کرد.

این فلش مموری دارای دوسر می‌باشد که یک سمت آن دارای پورت USB3.0 جهت اتصال به کامپیوتر‌های مختلف و سمت دیگر آن برای اتصال به اسمارتفون‌ها و تبلت‌ها می‌باشد.

اینترفیس Type-C

با توجه به خبری که از مک بوک اپل و کروم بوک پیکسل در آگوست امسال‌‌ منتشر‌شد‌، این دو کمپانی و تولید کنندگان قطعات الکترونیکی توجه ویژه‌ای را بر روی اینترفیس نوع C داشته‌اند.

 با استفاده از این فلش مموری بدون نیاز به اینترنت و انواع کابل‌ها و آداپتورها‌ کاربر می‌تواند داده‌ها را سریع و امن جابه‌جا نماید. این فلش مموری شکل مدور خود را از فلش مموری‌های Jewel J80 و Firma F80به ارث برده‌است و به راحتی می توان آن را در دست گرفت یا به دسته کلید آویزان کرد. درب آن قابلیت چرخش 360 درجه را دارد که در هنگام استفاده، طرف دیگر را از آسیب مصون نگه می‌دارد‌. همچنین پوشش فلز روی و ویژگی سند بلاست ، C80 را در برابر خش و اثرانگشت مقاوم ساخته‌است.

 مدیریت هوشمند اطلاعات با SP File Explorer

سیلیکون‌پاور نرم افزار رایگان SP File Explorer را برای اسمارتفون‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه کرده‌است که برای مدیریت فایل‌ها می ‌توان از آن استفاده‌ نمود. این نرم‌افزار دارای "one-touch backup" می باشد که با استفاده از آن به راحتی می‌توان از اطلاعات ذخیره شده بر روی فلش مموری بک‌آپ گرفت.

محصولات سیلیکون‌پاور دارای شرایط لایف‌تام‌وارانتی می‌باشد و با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه میگردد.

 تمامی این محصولات دارای نرم‌افزارSP Widget  به همراه 7 برنامه بک‌آپ‌گیری و امنیتی و یک آنتی‌ویروس با لایسنس 60 روزه می‌باشد. همچنین با استفاده از نرم افزار‌‌"Recuva"‌می‌توان فایل‌های حذف شده مانند تصاویر‌، اسناد‌، موزیک‌ها و ویدئو‌ها را بازیابی‌کرد.

در تحولی دیگر کمپانی سیلیکون‌پاور با برگزاری مسابقه‌ای جهانی در سایت خود با محک زدن اطلاعات مشتریان خود به برترین‌ها جایزه می‌دهد

در این مسابقه سیلیکون‌پاور سری کاملی از فلش مموری‌های دوسر را گرد‌ هم آورده‌است و با معرفی فلش‌مموری جدید Mobile C80،  یک مسابقه همراه با جایزه را در نظر گرفته‌است.

در طول مسابقه کاربر از دانش فلش‌مموری خود استفاده می‌نماید تا برنده یک فلش‌مموری دوسر شود و در عین حال دانش فلش مموری‌های خود را افزایش‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به آدرس www.matin.co مراجعه فرمائید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب