امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11455 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران خبرداد؛

آمادگی مدیریت شهری برای توسعه سرانه های خدماتی – درمانی در محله های مرکزی شهر تهران

خبرایران: شهردار منطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن یکم شهریور و روز پزشک با بیان این که مدیریت شهری برنامه های سلامت محور را با جدیت دنبال می کند ؛ از آمادگی این منطقه برای توسعه سرانه های خدماتی – درمانی در محله های مرکزی شهر تهران خبر داد.
آمادگی مدیریت شهری برای توسعه سرانه های خدماتی – درمانی در محله های مرکزی شهر تهران

نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 تهران ؛ ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته پزشک که از 1تا 6 شهریور در محلات 17 گانه این منطقه برگزار خواهد شد ؛ وجود نخستین بیمارستان های تخصصی چشم پزشکی ، اعصاب و روان و مسمومیت در بخش مرکزی شهر را حائز اهمیت دانست وتعامل مدیریت شهری با حوزه سلامت و بهداشت و درمان را از جمله مهم ترین برنامه های راهبردی در این بخش عنوان کرد.

او با اشاره به این که مدیریت شهری با هدف دسترسی تمام شهروندان به خدمات سلامت؛ آمادگی همکاری برای توسعه سرانه های خدماتی در بخش درمان را دارد به تشریح برنامه های آموزشی و پایش سلامت که به منظور آگاه سازی شهروندان با مباحث سلامت اجرا خواهد شد ؛پرداخت و افزود: طی این هفته از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی کلاس ها و کارگاه های آموزشی با موضوعات سلامت محور و ایستگاه های سلامت با ارائه خدمات پزشکی در سراهای محلات ، خانه های سلامت و مساجد سطح منطقه برگزار می شود.

شایان ذکر است منطقه 11 دارای 9 بیمارستان دولتی و خصوصی است که بیمارستان فارابی در بخش چشم پزشکی ، بیمارستان روزبه در بخش سلامت روان و بیمارستان لقمان حکیم در بخش مسمومیت به عنوان قطب علمی و تخصصی کشور نخستین و تنها بیمارستان در این بخش ها هستند . همچنین نخستین مرکز درمانی خیریه کشور با عنوان بیمارستان نجم آبادی در این منطقه آغاز به کار کرده بود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب