امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11462 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 17 اعلام کرد؛

همکاری و تعامل شورایاری و مدیریت شهری ضامن آبادانی منطقه است

خبرایران: شهردار منطقه 17 در جریان نشست هماهنگی با دبیران شورایاری محلات 14 گانه منطقه گفت : همه تلاش ما این است که به مردم شریف این منطقه خدمت کنیم و با همکاری و تعامل موثر و مستمر با شورایاری، زمینه آبادانی و پیشرفت منطقه را محقق کنیم.
همکاری و تعامل شورایاری و مدیریت شهری ضامن آبادانی منطقه است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) نخستین نشست هماهنگی دبیران شورایاری محلات 14 گانه با حضور شهردار منطقه و سایر مدیران شهری برگزار شد.

در این نشست دبیران شورایاری که منتخبان شهروندان ساکن در محلات این منطقه هستند، با اشاره به نیازهای مردم در محلات ، تسریع در آماده سازی فعالیتهای عمرانی را خواستار شده و از خدمات رسانی خوب و پاسخگویی مدیریت شهری تقدیر کردند.

بهروز محمدزاده نیز تعامل با شورایاری را ضروری دانست و افزود : شورایاران منتخب قریب به پانصدهزار نفر از شهروندان این منطقه هستند و باید برای ارتباط با شهروندان و احصاء مشکلات و خواستهای شهروندان، با اعضای شورایاری تعامل داشت.

شهردار منطقه 17 نسبت به تداوم برگزاری این نشست های صمیمانه ابراز امیدواری کرد و افزود : همکاری و تعامل دوسویه شورایاری و مجموعه مدیریت شهری، ضامن آبادانی و پیشرفت این منطقه است. و ما برای آبادانی منطقه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

گفتنی است چهارمین دوره فعالیت انجمن معتمدین محلی شورایاری، از سال جاری آغاز به کار کرده و در نخستین تعاملات، برای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی،زمین پاک اقدام کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب