امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11472 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین خبرداد؛

راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری آرد برای نانوایان توسط بانک سپه

خبرایران: رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری آرد برای نانوایان توسط بانک سپه خبرداد.
راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری آرد برای نانوایان توسط بانک سپه

به گزارش خبرایران از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، حسین صلواتی گفت: بانک سپه پس از ورود موفق در عرصه ارائه خدمت خرید تضمینی گندم، این بار بنابردرخواست مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی به تهیه ، طراحی و پیاده سازی سامانه ای برای مدیریت خرید آرد و توزیع آن اقدام کرده است.

وی افزود: سامانه مدیریت آرد (خرید تضمینی آرد) قادر به سهمیه بندی و توزیع آرد تولیدی از سوی کارخانجات آرد به نانوانایان در سراسر کشور است.

صلواتی گفت: به دلیل وجود محدودیتهایی از قبیل نبود شعبه در برخی شهرها و روستاها و نیز وجود تراکم بسیار نانوایان در برخی شعب، این سامانه مجهز به خرید غیرحضوری شد که با استفاده از این قابلیت، نانوایان بدون نیاز به مراجعه به شعب و یا مراکز خاص از طریق اینترنت و از هرمکان قادر به بهره گیری از آن هستند.

وی افزود: نانوایان با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از سوی بانک و بر روی یک بستر امن می توانند از سهمیه آرد تخصیص داده شده به آنها بهره برداری کرده و وجه سهمیه خریداری شده را در همان لحظه به صورت الکترونیک و در همان بستر پرداخت کنند.

رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: این امر حذف و صرفه جویی در هزینه ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان در هر مکان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه از 7 مرداد سالجاری آماده بهره برداری برای استفاده نانوایان عزیز در سراسر کشور شده است.

صلواتی گفت: دسترسی به این سامانه از طریق آدرس baker.ebnaksepah.ir امکان پذیر است.

وی افزود: برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور درج شود که به صورت پیش فرض به ترتیب کد نانوایی و کد ملی نانوا تعریف شده و بنابراین لازم است تا نانوا به منظور حفظ امنیت دسترسی در نخستین بار ورود خود به سامانه نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام کند.

صلواتی گفت: چنانچه نانوا رمز عبور خود را فراموش کند باید به سامان غله استان برای دریافت رمز جدید مراجعه کند.

وی افزود: سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط بانک سپه از طریق شماره تماس 1557 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص سامانه مذکور است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب