امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11476 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای ویژه برنامه های شهرداری منطقه 15 به مناسبت روز پزشک

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در منطقه خبر داد.
اجرای ویژه برنامه های شهرداری منطقه 15 به مناسبت روز پزشک

 به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این منطقه با هدف ارائه خدمات پزشکی به شهروندان، پایگاه سلامت را در محوطه ساختمان معاونت اجتماعی مستقر کرده است و پزشکان عمومی، زنان، تغذیه، روانشناسی ( خانوادگی، فردی، ازدواج و ...) با حضور در غرفه های این پایگاه  به مراجعه کنندگان به صورت رایگان خدمات رسانی می کنند.

وی در ادامه به برنامه بازدید از مراکز درمانی منطقه اشاره کرد و افزود: بازدید از بیمارستان مهدیه، بیماری های خاص و درمانگاه جواد الائمه از جمله اقداماتی است که با هدف دیدار و تقدیر از پزشکان و همچنین بررسی و رسیدگی به مشکلات بیمارستان ها در حوزه شهری از سوی مسوولان منطقه و شهرداران نواحی در این هفته انجام می شود.

به گفته حیدری تقدیر و تشکر از پزشکان فعال ، دبیران کانون پزشکان محلات، اهداء شاخه گل به پزشکان بیمارستان ها، درمانگاهها و مراکز درمانی سطح منطقه و همچنین ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان به شهروندان در تمامی خانه های سلامت منطقه  از جمله برنامه های اجرایی اداره سلامت منطقه در این مدت خواهد بود.

وی یادآور شد: هماهنگی لازم برای شرکت پزشکان منطقه در برنامه های جشن متمرکزی که از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران در موزه حیات وحش دارآباد و ایوان شمس تدارک دیده شده از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

شایان ذکر است، برنامه ها از اول شهریور آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب