امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11488 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار منطقه و دیگر همکارانش؛

روز پزشک در تریتا تنها بیمارستان به بهره برداری رسیده منطقه 22 گرامی داشته شد

خبرایران: شهردار منطقه 22 و تنی چند از همکارانش در این منطقه همزمان با زادروز ابوعلی سینا پزشک ایرانی با حضور در بیمارستان تریتا با کادر پزشکی و پرستاری و دیگر مسئولان این بیمارستان دیدار کردند و روز پزشک را گرامی داشتند.
روز پزشک در تریتا تنها بیمارستان به بهره برداری رسیده منطقه 22 گرامی داشته شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی در این دیدار صمیمانه در جمع مدیران و کادر درمانی بیمارستان تریتا، اولین بیمارستان بزرگ منطقه که چندماهی است به بهره برداری رسیده، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان گفت: « شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدم تا روز پزشک را تبریک بگویم. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با ارائه توضیحاتی در خصوص ویژگی های منطقه 22 خاطرنشان کرد: «  منطقه 22 اولین منطقه دارای طرح تفصیلی مصوب است و با رعایت اصول شهرسازی در حال شکل گیری است. منطقه از چند بعد، شاخص دیگر مناطق تهران است؛ با داشتن 9 دانشگاه و دانشکده فعال، قطب علمی پژوهشی تهران است و به لحاظ وجود بوستانهای بزرگ با کاربری فرامنطقه ای، بوستان چیتگر، لتمال کن، جوانمردان ایران همچنین دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران و دهها بوستان بزرگ و کوچک محلی منطقه ای، قطب تفریحی گردشگری پایتخت محسوب می شود. این بوستانها و مجموعه های تفریحی گردشگری، افزون بر تامین فضای کافی برای تفریح و تفرج شهروندان، مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان از دیگر شهرهای ایران و حتی بازدیدکنندگان خارجی نیز قرار می گیرد.»

وی در خصوص بیمارستانها و مراکز درمانی متعدد در حال احداث در محدوده شمال غرب پایتخت نیز گفت: « تریتا بعنوان اولین بیمارستان منطقه 22 به بهره برداری رسیده و عملیات احداث 5 بیمارستان دیگر منطقه همچنان ادامه دارد. بیمارستان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بلوار کوهک، بیمارستان فوق تخصصی سرطان موسسه خیریه ایرانیان در جنوب بزرگراه شهید خرازی، بیمارستان فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی و مراکز درمانی دیگری در حال احداثتند که افزون بر تامین نیاز شهروندان منطقه و تهران، پس از آغاز فعالیت توریست درمانی را نیز مدنظر قرار خواهند داد.»

مولایی با تقدیر از عملکرد مسئولان بیمارستان تریتا نیز تصریح کرد: « طی مدت زمان افتتاح این بیمارستانريال علیرغم مراجعات مکرر شهروندان برای دسترسی به امکانات درمانی آن، نه تنها شکایتی از عملکرد بیمارستان نشده بلکه حسن رفتار کادر درمانی بیمارستان تریتا زبانزد مراجعه کنندگان آن است. این موضوع نشان دهنده برخورد انسانی مدیریت و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان تریتا با بیماران است.»

در پایان  این نشست صمیمانه با تقدیم هدایایی از پزشکان بیمارستان تریتا تقدیر بعمل آمد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب