امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11506 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجید یکتاپرست اعلام کرد؛

پاکسازی روزانه 80 مترمربع پوستر و برچسب از سطح ناحیه 2 منطقه 10

خبرایران : شهردار ناحیه 2 از اجرای طرح جهادی پاکسازی برچسب و پوستر به میزان 80 مترمربع در روز و همچنین مبارزه با جانوران موذی در سطح بوستان ها و معابر خبر داد.
پاکسازی روزانه 80 مترمربع پوستر و برچسب از سطح ناحیه 2 منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، مجید یکتاپرست شهردار ناحیه 2 با اعلام این خبر گفت: با هدف حذف اغتشاشات بصری معابر طرح پاکسازی برچسب و پوستر در ناحیه در حال اجراست و در این راستا با تلاش کارگران خدمات شهری روزانه 80 مترمربع برچسب و پوستر با استفاده از کاردک و واترجت از سطح جداره ها، تیرهای برق و درب منازل امحا می شود.

وی با اشاره به اجرای انسداد مقاوم و طعمه گذاری افزود: همچنین در طرح جهادی مبارزه با جانوران مضر شهری نیز تاکنون تمام بوستان های سطح ناحیه طعمه گذاری شده همچنین مکان های کلونی موش ها شناسایی شده و نسبت به انسداد مقاوم با استفاده از ملات شیشه سیمان و ماسه  اقدام شده است.

به گفته یکتاپرست طرح پاکسازی و لایروبی انهار و حوضچه ها از 24 مردادماه آغاز شده و ادامه دارد وی همچنین از شهروندان خواست تا با همکاری و مشارکت خود در خصوص عدم رهاسازی زباله ها در انهار و معابر در نظافت محل زندگی و پیشگیری از معضلات زیست محیطی مدیریت شهری را یاری کنند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب