امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11513 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛

خدمات تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت گمنام مانده است

خبرایران:وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به‌سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت، گمنام مانده است.
خدمات تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت گمنام مانده است

به گزارش خبرایران، دکترعلی ربیعی در مراسم تقدیر از داروسازان و پزشکان نمونه سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ژرف اندیشی شهید باهنر و آموزه های شهید رجایی هستیم.

دکتر ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی کارگری را افتخاری برای خود می‌دانست، اظهار داشت: امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند ارزش‌گذاری و توجه ویژه به ارزش کار و تلاش هستیم.

وی پزشکان تامین اجتماعی را به سردمداری در اخلاق پزشکی دعوت کرد و افزود : آرزوی ما این است که تامین اجتماعی داشته باشیم  که  نگرانی‌های مردم را برطرف کند و در کنار ساختارهای توسعه قرار گیرد.

دکتر ربیعی افزود: در 2 سال گذشته اقداماتی در جهت رفاه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است و در طرح تحول سلامت نیز سازمان تأمین اجتماعی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته سازمان تأمین اجتماعی را با صفت سیاسی بودن به حیات خلوت می‌شناختند که امروزه عمده کار این سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب