امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11520 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف کاهش فقر و ایجاد شبکه ای بین خیرین؛

طرح حامی در پهنه مرکزی شهر تهران اجرایی می شود

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از اجرای طرح حامی که با هدف کاهش فقردر جامعه وایجاد شبکه ای بین خیرین برنامه ریزی شده است ؛ در پهنه مرکزی شهر تهران خبر داد.
طرح حامی در پهنه مرکزی شهر تهران اجرایی می شود

سیدعباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر کاهش فقر در سطح جامعه ؛ طرح حامی در پهنه مرکزی شهر تهران اجرا خواهد شد که به همین منظور با همکاری اداره رفاه و خدمات اجتماعی منطقه 11   کارگاهی با حضور مدیران اجتماعی، مدیران سرای محلات، مسولین خانه رفاه و خدمات اجتماعی و کارشناسان منطقه 10، 11، 12، 6 و 7 در بیمارستان روزبه برگزار می شود.

او با اشاره به این که  هدف از اجرای طرح حامی ایجاد شبکه ای بین خیرین و کاهش فقر است افزود: در این طرح شناسایی نیازمندان از طریق کسبه محله و خیرین، ائمه جماعات، پایگاه بسیج و... انجام می شود.

طباطبایی ادامه داد: پس از شناسایی نیازمندان و تشکیل پرونده در پرتال شهرداری با همکاری مجمع خیرین  به نیاز های فقرا رسیدگی می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب