امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11539 تاریخ انتشار: شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام شهردار منطقه یک خبرداد؛

راهیان نور مزار شهدا را گلباران کردند

خبرایران: کاروان راهیان نور شهرداری منطقه یک امروز صبح- 7 شهریور- با گلباران مزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) عازم مناطق جنگی غرب کشور شدند.
راهیان نور مزار شهدا را گلباران کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک در مراسم اعزام کاروان راهیان نور که با حضور دکتر موسوی دبیر ستاد مشارکت های اجتماعی و رییس ستاد مدیریت محله شهرداری تهران، سعید کارگران معاون امو ر اجتماعی و فر هنگی شهرداری منطقه یک و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و دیگر شهروندان برگزار شد، با بیان خبر فوق اظهار داشت : امسال کاروان اعزامی منطقه یک با حضور 240 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران محلات 26 گانه شمال تهران با گلباران گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر به سمت سرزمین شهدا حرکت کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: آرامش کنونی ما، در حالی که کشورهای همجوار درگیر جنگ و نا امنی هستند مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان است و باید همواره یاد این عزیزان و دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.
وی افزود: برپایی کاروان راهیان نور یاد و خاطره شهیدان، جانبازان، ایثارگران را زنده نگه می دارد و زائرین را به خدا نزدیک می کند.
رضایی حضور در کاروان راهیان نور را یک توفیق دانست و گفت: اردوهای معنوی راهیان نور و زیارت سرزمین نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای جوانان و هدایت به سمت ارزش‌های اسلامی و الهی به شمار می‌رود که توفیق آن نصیب همه نمی شود.
وی گفت: این برنامه با همت واحد ایثارگران، بسیج، موزه دفاع مقدس ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک و... برگزار شد و 6 دستگاه اتوبوس به طرف مناطق جنگی غرب کشور از جمله مناطق ایلام ، گیلان غرب، سر پل ذهاب، کرمانشاه  و ... حرکت کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب